poniedziałek 27 czerwiec 2016

Aktualne wydanie

Frontem do klienta

okladka AMS05Okazuje się, że wprowadzanie w błąd nabywców przez podawanie nieprawdziwych danych emisji spalin dotyczy już nie tylko koncernu Volkswagen. Wygląda na to, że koncerny samochodowe za wszelką cenę dążą do zwiększania zysków, prowadząc bezwzględną walkę rynkową, w której interes klienta jest najmniej ważny.

Czytaj więcej>>>


7-smart

Auto Moto Serwis na smartfonach
Zapraszamy do korzystania z naszego serwisu informacyjnego dostępnego na smartfonach z systemem android. Znajdują się tu wiadomości z działów: nowości, z życia branży oraz szkolenia. Dalej>>>

Czujnik położenia pedału gazu

 Diagnostyka czujnika położenia pedału przyspieszenia („gazu”) została omówiona na przykładzie samochodów marki Renault Twingo z silnikami 1.2 16V o pojemności skokowej 1149 cm3 i oznaczeniach kodowych: D4F 700 55 kW (prod. od 2000 r.); D4F 702 55 kW (prod. od 2000 r.) oraz D4F 708 55 kW (prod. od 2001 r.).

Czujnik położenia pedału przyspieszenia najczęściej zintegrowany jest z dźwignią i osią pedału – umieszczony jest we wnęce pod nogami kierowcy. W przypadku samochodu Renault Twingo zlokalizowany jest w komorze silnika, w okolicy mocowania ramy pomocniczej do nadwozia. Połączenie pedału przyspieszenia z czujnikiem realizowane jest za pomocą krótkiego cięgna.
Czujnik położenia przepustnicy oraz wartości rzeczywiste możliwe do sprawdzenia i porównania z wartościami wymaganymi w odniesieniu do czujnika położenia pedału przyspieszenia i czujnika położenia przepustnicy zostaną omówione w następnym numerze Auto Moto Serwisu.

Więcej na ten temat przeczytają Państwo w "Auto Moto Serwisie" nr 10/2011

homeWyszukiwarka

mailNewsletter

homeReklama

WidziszAMS

homeNajczęściej czytane

homeTagi

homeNajnowsze artykuły

homePozostałe

por ser lista baner v2

 

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem