niedziela 25 wrzesień 2016

Aktualne wydanie

Już jesień

Okladka AMS 06 2016Na producentów pojazdów wywierana jest społeczna presja, by zaczęli na dużą skalę produkcję aut z napędem elektrycznym, co z ekonomicznego i technicznego punktu widzenia jest trudne do zrealizowania. Rządy Holandii i Norwegii chcą od roku 2025 zakazać rejestracji aut z silnikami benzynowymi i Diesla. Nad takim scenariuszem zastanawiają się również Niemcy.

Czytaj więcej>>>


7-smart

Auto Moto Serwis na smartfonach
Zapraszamy do korzystania z naszego serwisu informacyjnego dostępnego na smartfonach z systemem android. Znajdują się tu wiadomości z działów: nowości, z życia branży oraz szkolenia. Dalej>>>

Czujnik położenia pedału gazu

 Diagnostyka czujnika położenia pedału przyspieszenia („gazu”) została omówiona na przykładzie samochodów marki Renault Twingo z silnikami 1.2 16V o pojemności skokowej 1149 cm3 i oznaczeniach kodowych: D4F 700 55 kW (prod. od 2000 r.); D4F 702 55 kW (prod. od 2000 r.) oraz D4F 708 55 kW (prod. od 2001 r.).

Czujnik położenia pedału przyspieszenia najczęściej zintegrowany jest z dźwignią i osią pedału – umieszczony jest we wnęce pod nogami kierowcy. W przypadku samochodu Renault Twingo zlokalizowany jest w komorze silnika, w okolicy mocowania ramy pomocniczej do nadwozia. Połączenie pedału przyspieszenia z czujnikiem realizowane jest za pomocą krótkiego cięgna.
Czujnik położenia przepustnicy oraz wartości rzeczywiste możliwe do sprawdzenia i porównania z wartościami wymaganymi w odniesieniu do czujnika położenia pedału przyspieszenia i czujnika położenia przepustnicy zostaną omówione w następnym numerze Auto Moto Serwisu.

Więcej na ten temat przeczytają Państwo w "Auto Moto Serwisie" nr 10/2011

homeWyszukiwarka

mailNewsletter

homeReklama

WidziszAMS

homeNajczęściej czytane

homeTagi

homeNajnowsze artykuły

homePozostałe

por ser lista baner v2

 

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem