środa 16 kwiecień 2014

Aktualne wydania!

AMS 01 02 2014Aby do Wiosny

Początek roku okazał się wyjątkowo łaskawy dla zmotoryzowanej części społeczeństwa. Nie dość, że bez śniegu, to jeszcze przedsiębiorcy mogli kupić auto osobowe z homologacją ciężarową z pełnym odliczeniem VAT. Dalej>>>


PS-2013-06-okladka-mWstęp

W obecnej, drugiej części Poradnika Serwisowego pt. „Zasobnikowe układy zasilania silników o zapłonie iskrowym – wybrane zagadnienia” przedstawiono rozwiązania układów wtryskowych pośredniego wtrysku paliwa typu Bosch Motronic serii M. Dalej>>>

Najbliższe wydarzenia!

CZE
7

07-06-2014 - 08-06-2014
Targi ProfiAuto Show 2014

Czujnik położenia pedału gazu

 Diagnostyka czujnika położenia pedału przyspieszenia („gazu”) została omówiona na przykładzie samochodów marki Renault Twingo z silnikami 1.2 16V o pojemności skokowej 1149 cm3 i oznaczeniach kodowych: D4F 700 55 kW (prod. od 2000 r.); D4F 702 55 kW (prod. od 2000 r.) oraz D4F 708 55 kW (prod. od 2001 r.).

Czujnik położenia pedału przyspieszenia najczęściej zintegrowany jest z dźwignią i osią pedału – umieszczony jest we wnęce pod nogami kierowcy. W przypadku samochodu Renault Twingo zlokalizowany jest w komorze silnika, w okolicy mocowania ramy pomocniczej do nadwozia. Połączenie pedału przyspieszenia z czujnikiem realizowane jest za pomocą krótkiego cięgna.
Czujnik położenia przepustnicy oraz wartości rzeczywiste możliwe do sprawdzenia i porównania z wartościami wymaganymi w odniesieniu do czujnika położenia pedału przyspieszenia i czujnika położenia przepustnicy zostaną omówione w następnym numerze Auto Moto Serwisu.

Więcej na ten temat przeczytają Państwo w "Auto Moto Serwisie" nr 10/2011

homeMenu

JestesmyWiarygodni

homePartnerzy

 

homePolecane Artykuły

homeWyszykiwarka

calendar fullKalendarz wydarzeń

loader

homeReklama

WidziszAMS

homeNajczęściej czytane

chart pieAnkieta

Czy jesteś zainteresowany Poradnikiem Serwisowym o automatycznych skrzyniach biegów?

homeTagi

homeNajnowsze artykuły

homePozostałe

por ser lista baner v2