Włoski producent olejów Comma będzie przejęty przez brazylijski koncern bioenergii Cosan SA. Wiadomość ta będzie ogłoszona oficjalnie podczas wystawy Automechanika. W związku z tym przejęciem firma Comma zamierza aktywnie działać na polskim rynku.
Na co należy zwrócić uwagę, aby zamontowany rozrząd pracował niezawodnie aż do następnej wymiany. Montaż nowego zestawu rozrządu powinien zawsze łączyć się z kontrolą oraz okresową wymianą innych elementów współpracujących. Konsekwencje zlekceważenia tego tematu są zwykle odwleczone w czasie. Ujawniają się najczęściej po przejechaniu 10 czy 20 tys. km później, stawiając użytkownika samochodu w bardzo kłopotliwej sytuacji. Oto na co należy zwrócić uwagę, by silnik po zakończeniu prac działał bez zastrzeżeń. 1. Uszczelniacze wałków rozrządu Przy okazji wymiany zestawu rozrządu nie należy zapominać o montażu nowych uszczelniaczy. Nawet jeśli w danym momencie wydają się całkowicie sprawne, jest duża szansa, że w ciągu najbliższych 20-30 tys. km zaczną przepuszczać olej, który może skrócić żywotność paska rozrządu. Przypomnijmy – typowy zestaw rozrządu wymienia się w zależności od konkretnego silnika co 60-100 tys. km. Jeśli mechanik pominie temat uszczelniaczy oznacza to, że będą...
Włoski producent olejów Comma będzie przejęty przez brazylijski koncern bioenergii Cosan SA. Wiadomość ta będzie ogłoszona oficjalnie podczas wystawy Automechanika. W związku z tym przejęciem firma Comma zamierza aktywnie działać na polskim rynku.