fb logo

Aktualne wydanie

AMS 01 2024

Pełne artykuły

Co wymienić razem z paskiem rozrządu?

Na co należy zwrócić uwagę, aby zamontowany rozrząd pracował niezawodnie aż do następnej wymiany. Montaż nowego zestawu rozrządu powinien zawsze łączyć się z kontrolą oraz okresową wymianą innych elementów współpracujących. Konsekwencje zlekceważenia tego tematu są zwykle odwleczone w czasie. Ujawniają się najczęściej po przejechaniu 10 czy 20 tys. km później, stawiając użytkownika samochodu w bardzo kłopotliwej sytuacji. Oto na co należy zwrócić uwagę, by silnik po zakończeniu prac działał bez zastrzeżeń. 1. Uszczelniacze wałków rozrządu Przy okazji wymiany zestawu rozrządu nie należy zapominać o montażu nowych uszczelniaczy. Nawet jeśli w danym momencie wydają się całkowicie sprawne, jest duża szansa, że w ciągu najbliższych 20-30 tys. km zaczną przepuszczać olej, który może skrócić żywotność paska rozrządu. Przypomnijmy – typowy zestaw rozrządu wymienia się w zależności od konkretnego silnika co 60-100 tys. km. Jeśli mechanik pominie temat uszczelniaczy oznacza to, że będą...

Czytaj więcej...

Najnowsze

Magnet Marelli: testery w cenie promocyjnej

promocjaMMMagneti Marelli Logic oraz Asian Connect Evo to dwa nowoczesne i uniwersalne testery diagnostyczne, które gwarantują współpracę z większością popularnych marek. Do końca grudnia w ramach promocji urządzenia te można nabyć w korzystnej cenie.

Dodatkową zaletą zestawu jest szeroka baza pojazdów azjatyckich, amerykańskich oraz europejskich Asian Connect Evo, która opiera się w większości na oryginalnym oprogramowaniu wspartym fabrycznymi bazami danych.
Tester Logic przeznaczony jest zarówno dla mechaników, jak i elektroników wyspecjalizowanych w diagnostyce pojazdów nowoczesnych. Obsługuje następujące samochody: Abarth, Alfa Romeo, Aston Martin, Audi, Autobianchi, Bentley, BMW, Cadillac, Chevrolet, Citroen, Dacia, Daewoo, Daihatsu, Daimler, Dodge, Ferrari, Fiat, Ford, GM, Honda, Hummer, Hyundai, Infinity, Innocenti, Iveco, Jaguar, Jeep, Kia, Lada, Lamborghini, Lancia, Land Rover, Lexus, Lotus, Mahindra, Maserati, Maybach, Mazda, Mercedes, MG, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Pagani, Peugeot, Piaggio, Porsche, Renault, Rolls-Royce, Rover, Saab, Seat, Skoda, Smart, Ssangyong, Subaru, Suzuki, Tata, Toyota, Uaz, Vauxhall, Volvo, VW
tester Asian Connect Evo obsługuje auta: z Korei: GM Deawoo/Chevrolet, Hyundai Domestic, Hyundai Export, Kia USA, Renault Samsung, Ssangyong; z Europy: Alfa Romeo, Audi, Mercedes-Benz, BMW/Mini, Citroen, Fiat, Ford European, Landa, Lancia, Opel, Peugeot, Renault, Saab, Seat, Skoda, Volvo, Volkswagen; Azji: Acura, Daihatsu, Honda, Infiniti, Isuzu, Lexus, Mahindra, Maruti, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Perodua, Proton, Scion, Subaru, Suzuki, Tata, Toyota, Byd, Chargan, Gelly, Great-Wall, Hafei, Liuzhou Wuling, Xinkai, Zhongxing, Zoyte, Lifan, Jac; USA: Chrysler, Dodge, Ford USA, GM, Jeep oraz z Australii: Ford Australia, Holden Domestic, Holden General Export.

Aby poznać więcej szczegółów i skorzystać z promocji, należy skontaktować się z firmą Wega s.c., dystrybutorem produktów Magneti Marelli, pod numerem telefonu: 602 351 982.

Truck Serwis

TRUCK 2023 2

homeWyszukiwarka

mailNewsletter

PassThru

Redakcja „Auto Moto Serwisu” w 2017 roku rozpoczęła cykl publikacji dotyczących PassThru – procedury dostępu online do portali internetowych wybranych producentów pojazdów. Przedstawiamy proces pierwszej rejestracji, diagnostyki pojazdu i programowania sterowników dla poszczególnych marek samochodów.

Czytaj więcej

Prenumerata 2024

3

 

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem