Inter Cars odpowiedzialny społecznie

 icGrupa Inter Cars rozpoczęła proces opracowania strategii odpowiedzialnego biznesu i przygotowywania pierwszego raportu CR. 7 grudnia w siedzibie biura zarządu spółki odbyło się spotkanie dialogowe, podczas którego zaproszeni uczestnicy mieli możliwość podzielenia się swoimi uwagami, co do kierunku tych działań.

W spotkaniu wzięło udział kilkunastu zaproszonych gości – przedstawiciele dostawców współpracujących z Inter Cars, właściciele warsztatów zrzeszonych w sieci IC, moderatorzy z firmy Deloitte oraz pracownicy Inter Carsu. Do udziału w dialogu, jako przedstawiciel mediów branżowych, zaproszona została także redakcja „Auto Moto Serwisu”.
Po krótkim podsumowaniu działań grupy w ostatnim okresie uczestnicy spotkania mogli wyrazić swoje opinie dotyczące współpracy z firmą. Dyskusja obejmowała cztery obszary: otoczenie rynkowe (klient i produkt), społeczność lokalna, pracownicy i środowisko naturalne. Grupa zamierza wprowadzić do umów z dostawcami klauzule z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Ma zostać opracowana i wdrożona całościowa strategia CR dla spółki, a wszyscy pracownicy mają zostać objęci szkoleniami w zakresie odpowiedzialności społecznej Inter Carsu, których treści będą wykraczać poza tematykę bezpieczeństwa i higieny pracy.
Jak zapewnił uczestniczący w spotkaniu Krzysztof Soszyński, wiceprezes zarządu IC i dyrektor operacyjny, wszystkie opinie i oczekiwania uczestników spotkania dialogowego w kwestii odpowiedzialnego biznesu w działaniach biznesowych Grupy IC zostaną uwzględnione w pracach nad raportem.