Co wymienić razem z paskiem rozrządu?
Na co należy zwrócić uwagę, aby zamontowany rozrząd pracował niezawodnie aż do następnej wymiany. Montaż nowego zestawu rozrządu powinien zawsze łączyć się z kontrolą oraz okresową wymianą innych elementów współpracujących. Konsekwencje zlekceważenia tego tematu są zwykle odwleczone w czasie. Ujawniają się najczęściej po przejechaniu 10 czy 20 tys. km później, stawiając użytkownika samochodu w bardzo kłopotliwej sytuacji. Oto na co należy zwrócić uwagę, by silnik po zakończeniu prac działał bez zastrzeżeń. 1. Uszczelniacze wałków rozrządu Przy okazji wymiany zestawu rozrządu nie należy zapominać o montażu nowych uszczelniaczy. Nawet jeśli w danym momencie wydają się całkowicie sprawne, jest duża szansa, że w ciągu najbliższych 20-30 tys. km zaczną przepuszczać olej, który może skrócić żywotność paska rozrządu. Przypomnijmy – typowy zestaw rozrządu wymienia się w zależności od konkretnego silnika co 60-100 tys. km. Jeśli mechanik pominie temat uszczelniaczy oznacza to, że będą...

Do zarządu MOTO Floty, specjalizującej się w świadczeniu kompleksowych usług serwisowych na terenie całego kraju, dołączył Michał Oglęcki, zastępując na stanowisku prezesa Andrzeja Kisałę.
W przyszłym roku na targach THE TIRE COLOGNE 2022 w Kolonii, 24–26 maja, światowy przemysł oponiarski spotka się ponownie po raz pierwszy po ograniczeniach spowodowanych pandemią koronawirusa.
Firma EUROPART opublikowała całkowicie zmieniony, zaktualizowany i rozszerzony katalog EUROPART Premium Parts. Na 228 stronach zaprezentowano wybranych produktów wysokiej jakości do pojazdów ciężarowych, autobusów, naczep, transporterów oraz wyposażenie warsztatów.

Grupa Metelli reorganizuje swój dział handlowy i powołuje Marcello Bonomettiego na stanowisko kierownika sprzedaży aftermarket.

