Co wymienić razem z paskiem rozrządu?
Na co należy zwrócić uwagę, aby zamontowany rozrząd pracował niezawodnie aż do następnej wymiany. Montaż nowego zestawu rozrządu powinien zawsze łączyć się z kontrolą oraz okresową wymianą innych elementów współpracujących. Konsekwencje zlekceważenia tego tematu są zwykle odwleczone w czasie. Ujawniają się najczęściej po przejechaniu 10 czy 20 tys. km później, stawiając użytkownika samochodu w bardzo kłopotliwej sytuacji. Oto na co należy zwrócić uwagę, by silnik po zakończeniu prac działał bez zastrzeżeń. 1. Uszczelniacze wałków rozrządu Przy okazji wymiany zestawu rozrządu nie należy zapominać o montażu nowych uszczelniaczy. Nawet jeśli w danym momencie wydają się całkowicie sprawne, jest duża szansa, że w ciągu najbliższych 20-30 tys. km zaczną przepuszczać olej, który może skrócić żywotność paska rozrządu. Przypomnijmy – typowy zestaw rozrządu wymienia się w zależności od konkretnego silnika co 60-100 tys. km. Jeśli mechanik pominie temat uszczelniaczy oznacza to, że będą...


DENSO wprowadziło do oferty 18 nowych rozruszników, które mają 1980 dodatkowych zastosowań i zastępują 256 numerów części OE.
Współpraca Związku Dealerów Samochodów i polskich dealerów zaowocowała powstaniem programu dealerskich punktów szczepień. Ruszą one już 7 czerwca.
Wiosenno-letnia edycja Dni Otwartych Würth Polska wraca po przerwie do sklepów stacjonarnych. Cykl eventów zostanie zorganizowany z zachowaniem niezbędnych środków bezpieczeństwa.
AS-PL poszerzyła swoją ofertę o rozrusznik numer S9424S, który można zastosować m.in. w markach: Porsche 914, Volkswagen 1500, Volkswagen 1600, Volkswagen 181, Volkswagen 411, Volkswagen 412, Volkswagen Kaefer, Volkswagen Karmann Ghia, Volkswagen Transporter.
MEWA oferuje usługę, która w szczególny sposób przyczynia się do eliminowania odpadów: wynajem czyściw wielokrotnego użytku.
