Co wymienić razem z paskiem rozrządu?
Na co należy zwrócić uwagę, aby zamontowany rozrząd pracował niezawodnie aż do następnej wymiany. Montaż nowego zestawu rozrządu powinien zawsze łączyć się z kontrolą oraz okresową wymianą innych elementów współpracujących. Konsekwencje zlekceważenia tego tematu są zwykle odwleczone w czasie. Ujawniają się najczęściej po przejechaniu 10 czy 20 tys. km później, stawiając użytkownika samochodu w bardzo kłopotliwej sytuacji. Oto na co należy zwrócić uwagę, by silnik po zakończeniu prac działał bez zastrzeżeń. 1. Uszczelniacze wałków rozrządu Przy okazji wymiany zestawu rozrządu nie należy zapominać o montażu nowych uszczelniaczy. Nawet jeśli w danym momencie wydają się całkowicie sprawne, jest duża szansa, że w ciągu najbliższych 20-30 tys. km zaczną przepuszczać olej, który może skrócić żywotność paska rozrządu. Przypomnijmy – typowy zestaw rozrządu wymienia się w zależności od konkretnego silnika co 60-100 tys. km. Jeśli mechanik pominie temat uszczelniaczy oznacza to, że będą...


Największy krajowy dystrybutor części samochodowych został uznany przez dziennik „Rzeczpospolita” za jedną z najcenniejszych polskich marek, której wycena została oszacowana na 1,1 mld zł.

Lumileds wprowadza nowy proces weryfikacji, aby chronić kierowców przed kupowaniem podrobionych żarówek samochodowych marki Philips.
Producent akumulatorów Exide Technologies otrzymał od spółki CLAAS – producenta maszyn rolniczych – nagrodę „Dostawca Roku 2020” w kategorii „Jakość”.
Dystrybutor części zamiennych do pojazdów użytkowych i wyposażenia warsztatów EUROPART oferuje od 1 kwietnia we wszystkich 27 krajach, w których posiada oddziały, trzy lata gwarancji na produkty marki EUROPART Premium Parts.
Wprowadzony niedawno na rynek płyn chłodzący do pojazdów elektrycznych Castrol ON, przepływając przez układ akumulatorowy XING Mobility, zapewnia kontrolę temperatury akumulatora i pozwala na zwiększenie jego wydajności.
