czwartek 18 lipiec 2019

Aktualne wydanie

Emisja i Elektryfikacja
Okladka AMS 04 2019W 2021 r. producentów aut będzie obowiązywał średni limit emisji CO2 wynoszący 95 g/km liczony dla wszystkich modeli. Jak na razie spełniają go tylko Smart i Tesla. Z dużych koncernów najlepiej wypada Toyota z emisją 99,9 g/km.

Czytaj więcej>>>

ZF a elektromobilność

Podczas jesiennych targów motoryzacyjnych IAA, Grupa ZF zaprezentuje najnowsze technologie dla mobilności nowej generacji. Koncern poszerza swoją ofertę produktową o rozwiązania w zakresie mobilności przyszłości: rozwiązania dla pojazdów hybrydowych i elektrycznych, aktywne systemy podwozia, systemy zintegrowanego bezpieczeństwa i zautomatyzowanej jazdy.

ZFautomobility

Strategiczny kierunek rozwoju koncernu ma na celu zapewnienie lepszych, bardziej zrównoważonych sposobów przemieszczania się. ZF podkreśla to poprzez ofensywę produktową dla motoryzacji.
ZF rozwija dwie ścieżki w elektromobilności – buduje podstawy nowej generacji pojazdów akumulatorowych z nową 8-biegową automatyczną skrzynią biegów dla hybryd typu plug-in. Równolegle z napędem hybrydowym koncern ZF pracuje nad udoskonaleniem napędów czysto elektrycznych. Ważnym krokiem jest światowa premiera dwubiegowego napędu elektrycznego napędu dla samochodów osobowych. Ta kompaktowa koncepcja łączy w sobie zaawansowany silnik elektryczny o maksymalnej mocy 140 kilowatów (190 KM), z przekładnią zmianową i odpowiednio dobraną elektroniką sterującą.

Koncern rozpoczął kampanię #MobilityLifeBalance, która ma na celu pokazanie, w jaki sposób dzisiejsza rzeczywistość ruchu drogowego straciła równowagę w porównaniu z oczekiwaniami konsumentów w zakresie mobilności. Pokazuje również, w jaki sposób rozwiązania techniczne mogą pomóc przywrócić tę równowagę. Więcej na ten temat można dowiedzieć się na stronie internetowej kampanii: http://www.mobilitylifebalance.com.

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem