środa 26 czerwiec 2019

Aktualne wydanie

Emisja i Elektryfikacja
Okladka AMS 04 2019W 2021 r. producentów aut będzie obowiązywał średni limit emisji CO2 wynoszący 95 g/km liczony dla wszystkich modeli. Jak na razie spełniają go tylko Smart i Tesla. Z dużych koncernów najlepiej wypada Toyota z emisją 99,9 g/km.

Czytaj więcej>>>

NOWY TESTER NA RYNKU

Fot. DeltaTech Electronics Na rynku pojawił się nowy tester pomp wtryskowych TP-3, który umożliwia uruchomienie silnika bez udziału sterownika i elektroniki pojazdu.



 

 

 

Dzięki temu rozwiązaniu można bardzo szybko ustalić przyczynę usterki, czy leży ona po stronie pompy wtryskowej czy też uszkodzona jest elektronika sterująca silnikiem. Testerem TP-3 można także testować pompy na stole pobierczym.
Wykonuje on także testy nastawnika dawki, czujnika pozycji potencjometrycznego i indukcyjnego, czujnika temperatury, regulatora początku wtrysku oraz zaworu odcinającego.
TP-3 można diagnozować bez demontażu elektronicznie sterowane pompy wtryskowe Bosch VE EDC MES HDK, stosowane między innymi w samochodach BMW, Citroen, Ford, Mercedes, Opel, Peugeot, Renault, VW, Audi, Seat, Skoda.
Tester TP-3 produkowany jest przez DeltaTech Electronics i kosztuje 1638 zł netto.

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem