poniedziałek 19 sierpień 2019

Aktualne wydanie

Nowe GVO
Okladka AMS 05 2019W 2023 r. wygaśnie rozporządzenie Komisji Europejskiej MVBER/GVO 461/2010 w sprawie wyłączeń grupowych w motoryzacji. Rozporządzenie zapewnia wyrównanie szans w dostępie do rynku warsztatom niezależnym i serwisom autoryzowanym.

Czytaj więcej>>>

SOLARIS LSX 5W30

Jest najnowocześniejszym olejem silnikowym, stworzonym w Technologii Syntetycznej ELF, który jest całkowicie kompatybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla marek MERCEDES-BENZ i BMW. Przystosowany do najnowszych systematów oczyszczania spalin.

ZASTOSOWANIE: Zalecany jest do stosowania w silnikach benzynowych i wysokoprężnych najnowszej konstrukcji (produkcja od 2000), w których zastosowano specjalne systemy oczyszczania spalin, umożliwiających spełnienie wymagań normy emisji spalin EURO IV; Specjalnie opracowany dla silników grupy MERCEDES-BENZ, BMW; Zalecany jest również do samochodów marki Volkswagen, Audi, Seat i Škoda ze stałymi okresami międzyobsługowymi (QG0, QG2) do silników benzynowych i wysokoprężnych Volkswagena, w których system paliwowy wyposażony jest w pompowtryskiwacze. Do stosowania w jeździe sportowej, miejskiej i po autostradzie, w samochodach osobowych użytkowanych w najtrudniejszych warunkach eksploatacyjnych.
JAKOŚĆ: Znacznie przekracza wymagania następujących norm międzynarodowych: ACEA 2004 - C3 i A3/B4, API - SM/CF, MERCEDES-BENZ - 229.31 i 229.51, BMW - Longlife 04 i VOLKSWAGEN - VW 502.00 / 505.00 / 505.01

PARAMETRY

  SOLARIS LSX 5W30 Jednostka   
 SAE 5W-30
  Lepkość kinematyczna w 40°C mm2/s (cSt) 70
  Lepkość kinematyczna w 100°C mm2/s (cSt) 11,9
  Wskaźnik lepkości - 168
  Temperatura zapłonu, VO OC 234
  Temperatura płynięcia OC 39
  Liczba zasadowa (TBN) mg KOH/g 7


UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem