czwartek 27 czerwiec 2019

Aktualne wydanie

Emisja i Elektryfikacja
Okladka AMS 04 2019W 2021 r. producentów aut będzie obowiązywał średni limit emisji CO2 wynoszący 95 g/km liczony dla wszystkich modeli. Jak na razie spełniają go tylko Smart i Tesla. Z dużych koncernów najlepiej wypada Toyota z emisją 99,9 g/km.

Czytaj więcej>>>

Interfejs diagnostyczny od Texy

texa navigatorTexa wprowadziła na rynek nowy interfejs dostosowany do potrzeb diagnostycznych środowisk Bike i Marine – Navigator TXB Evolution. Narzędzie posiada wbudowane złącze CPC 16-pinowe, które pozwala na stosowanie wszystkich kabli diagnostycznych. Interfejs został wyposażony w pamięć SRAM 16 MBit oraz pamięć podręczną NAND Flash równą 8 GBit – dzięki czemu możliwe jest wygodne wgrywanie plików map wtrysku.

Obsługiwane standardy CAN zostały poszerzone o możliwość zarządzania CAN single wire (jednoliniową)  oraz CAN controller, która pozwala na przeprowadzenie testów diagnostycznych w wielu sieciach w tym samym czasie. Poza funkcjami autodiagnostyki "klasycznej" konfiguracja sterowników Navigator TXB Evolution umożliwia przeprowadzenie sesji diagnostycznych w trybie "testy drogowe" podczas ruchu pojazdu, w celu identyfikacji usterek, których wykrycie nie jest możliwe w warsztacie.

Interfejs zapisuje sytuację, jaka miała miejsce na drodze, przekazując mechanikowi nie tylko kody usterek, lecz także warunki, w których zostały one zarejestrowane. Dzięki temu mechanik może uzyskać szereg dodatkowych informacji ułatwiających identyfikację rzeczywistej usterki.

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem