wtorek 22 październik 2019

Aktualne wydanie

Klimatyzacją w ogórka
AMS6 2019Za pomocą oprogramowania TEXA IDC5 CAR v 70 można już przeprowadzać diagnostykę nowych pojazdów z Grupy Fiata (FCA) wyposażonych w jednostkę sterującą SGW. Problem dotyczył wybranych modeli aut wyprodukowanych po 2017 r.

Czytaj więcej>>>

Tester Alternatorów Masteralt 2

testeralternatorowMasteraltMagnetti Marelli oferuje tester alternatorów Masteralt 2. Przystawka ma zastosowanie przy diagnostyce obwodu ładowania w autach, w których napięcie ładowania alternatora jest zadawane przez komputerową jednostkę sterującą (ECU).

Masteralt 2 jest urządzeniem, które generuje przebiegi odpowiadające rzeczywistym warunkom pracy regulatorów napięcia w pojeździe i służy do sprawdzania alternatorów zamontowanych w pojeździe lub na stole probierczym, a także samych regulatorów – przy użyciu standardowego testera.
Przystawka umożliwia stwierdzenie, czy regulator napięcia jest w stanie poprawnie komunikować się z ECU w samochodzie i czy prawidłowo reaguje na zadane parametry.
Obsługiwane standardy sterowania:
1. COM – interfejsy LIN, BSS(BSD)
2. SIG – FORD
3. P-D – Mazda
4. L-RVC – GM
5. RLO – Toyota

Przystawka włącza się automatycznie po podłączeniu zasilania do zacisków B+ i B-. Pojawia się wtedy menu wyboru przedmiotu testowania. Żądany parametr wybiera się strzałkami i zatwierdza przyciskiem OK, co powoduje przejście w tryb testu.

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem