wtorek 22 październik 2019

Aktualne wydanie

Klimatyzacją w ogórka
AMS6 2019Za pomocą oprogramowania TEXA IDC5 CAR v 70 można już przeprowadzać diagnostykę nowych pojazdów z Grupy Fiata (FCA) wyposażonych w jednostkę sterującą SGW. Problem dotyczył wybranych modeli aut wyprodukowanych po 2017 r.

Czytaj więcej>>>

„Układy bezpośredniego wtrysku benzyny w praktyce warsztatowej”

ukadybezporedniegowtrysku.docxNakładem Wydawnictw Komunikacji i Łączności ukazał się praktyczny poradnik „Układy bezpośredniego wtrysku benzyny w praktyce warsztatowej” zawierający opis budowy, sprawdzania i diagnostyki sterowanych elektronicznie układów bezpośredniego wtrysku benzyny – coraz powszechniej stosowanych w silnikach o zapłonie iskrowym samochodów osobowych i pochodnych oraz hybrydowych.

W poradniku autorstwa Petera Heiko opisano sposoby sprawdzania niewymagające posiadania specjalnych urządzeń diagnostycznych. Materiał ilustracyjny obejmuje zarejestrowane w rzeczywistych warunkach przykładowe przebiegi sygnałów poszczególnych elementów układów bezpośredniego wtrysku benzyny czołowych producentów (Melco, Siemens, Bosch, Hitachi) stosowanych w modelach samochodów różnych marek (m.in.: Mitsubishi, Volvo, Renault, Opel, Mercedes-Benz, Volkswagen, Audi, Škoda, BMW, Ford, Mazda, Toyota) wraz z ich interpretacją oraz wytycznymi dotyczącymi diagnostyki i naprawy.

Poradnik jest skierowany do inżynierów i techników o specjalności samochodowej, pracowników warsztatów i stacji obsługi samochodów, studentów wydziałów mechanicznych wyższych uczelni o specjalności samochodowej, uczniów średnich szkół technicznych o specjalności samochodowej oraz użytkowników samochodów napędzanych silnikami wyposażonymi w układy bezpośredniego wtrysku benzyny.

 

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem