środa 26 wrzesień 2018

Aktualne wydanie

Jak zarobić na częściach?
001 okladka AMS06 2018Widocznie marże ze sprzedaży samochodów są niewystarczające i niektórzy producenci starają się osiągnąć dodatkowe zyski na oryginalnych częściach zamiennych. Manipulowali oni cenami części zamiennych, zarabiając w ciągu ostatnich 10 lat miliardy euro.

 Czytaj więcej>>>

Systemy wtryskowe GDi Delphi Technologies

GDiDelphi Technologies przygotowało nowe części OE przeznaczone do ponad 2,1 mln pojazdów wyposażonych w technologię GDi Delphi Technologies wraz z pełnym wsparciem diagnostycznym, w którego skład wchodzą narzędzia diagnostyczne i testowe do wszystkich marek, a także szkolenia z zakresu GDi. Nową ofertę Delphi Technologies zaprezentuje na targach Automechanika we Frankfurcie.

Nowe rozwiązanie to ograniczająca zużycie paliwa technologia bezpośredniego wtrysku benzyny (GDi). W skład tej kompleksowej oferty wchodzą pompy i wtryskiwacze montowane jako oryginalne wyposażenie (OE) w ponad 2,1 mln popularnych francuskich pojazdach. Rozszerzenie gamy o kolejne istotne produkty planowane jest na 2019 r. Oferta obejmie zarówno elektroniczne, jak i hydromechaniczne narzędzia diagnostyczne, prototypowe wyposażenie do testowania oraz szkolenia, zapewniając obsługę technologii GDi we wszystkich zastosowaniach. Przewiduje się, że do 2026 r. rynek nowych pojazdów wyposażonych w GDi ma rosnąć średnio około 10 proc. rocznie.
W ramach kompleksowego rozwiązania przewidziano wyposażenie warsztatów w części, narzędzia i profesjonalną wiedzę niezbędne do wejścia na ten przynoszący wysokie zyski rynek, będący w fazie szybkiego wzrostu. Firma zaprezentuje na targach również pierwszy w branży układ wtryskowy Multec 14 (M14) z ciśnieniem sięgającym 350 barów. Te wtryskiwacze najnowszej generacji mogą obniżyć ilość cząstek stałych w spalinach emitowanych przez technologię GDi nawet o 70 proc.

Delphi Technologies dokonuje znacznych inwestycji w technologię GDi. W 2017 r. firma wraz z marką VW wprowadziła na rynek europejski 350-barowy układ GDi najnowszej generacji. Programy z największymi producentami samochodów w Chinach, Korei i Ameryce Północnej realizowane będą kolejno w 2018 i 2019 r. Nowy system obejmuje gamę wtryskiwaczy M14, o ciśnieniu wtrysku 350 bar znacznie wyższym od aktualnie stosowanego w branży – 200 bar, co powoduje lepszą o 40 proc. kompresję i o 30 proc. szybszy wtrysk. Dzięki tej technologii za pomocą jednego sytemu Delphi Technologies może pomóc producentom samochodów w osiągnięciu zgodności z normami emisji zarówno Euro 6d i China 6.

Więcej informacji o najnowszych rozwiązaniach GDi od Delphi Technologies można uzyskać na stronie www.delphiaftermarket.com.

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem