piątek 16 listopad 2018

Aktualne wydanie

Gorąca jesień
Okladka AMS 07 2018Koniec roku okazał się bardzo gorący za sprawą dwóch ważnych wydarzeń targowych – Automechaniki we Frankfurcie i Pojazdów Użytkowych w Hanowerze. Targowe ekspozycje dowodzą, że w dalszej perspektywie nastąpi odwrót od tradycyjnych silników w autach osobowych i ciężarówkach.

 Czytaj więcej>>>

Olej silnikowy w technologii USVO

ravenol USVORAVENOL VMP SAE 5W-30 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO i sprawdzonej technologii CleanSynto do silników benzynowych i Diesla, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.

Produkt przeznaczony jest do zastosowania we wszystkich warunkach eksploatacji w pojazdach dostawczych i osobowych. Zmniejsza opory pracy, zużycie mechaniczne i zużycie paliwa. Wydłuża trwałość filtra cząstek stałych (DPF) oraz katalizatora trójdrożnego (TWC) poprzez ograniczenie ilości cząstek popiołotwórczych w spalinach.
RAVENOL VMP SAE 5W-30 został opracowany w celu oszczędności paliwa w silnikach Euro IV i Euro V o normalnych i wydłużonych okresach wymiany oleju (możliwe do 50 000km lub dwa lata). Nadaje się do zastosowania zgodnie z wieloma najnowszymi wymaganiami OEM. Jak zapewnia producent olej zapewnia:
• oszczędność paliwa podczas eksploatacji przy częściowym i pełnym obciążeniu,
• znakomitą ochronę przed zużyciem, wysoki wskaźnik lepkości oraz długą żywotność silnika również w warunkach jazdy z dużą prędkością,
• doskonałą charakterystykę rozruchu zimnego silnika, również w niskich temperaturach poniżej -25oC,
• bezpieczny film smarny przy wysokich temperaturach eksploatacyjnych,
• niską skłonność do odparowywania, przez to znikome zużycie oleju,
• brak osadów pochodzenia olejowego w komorach spalania, w strefie pierścieni tłokowych i na zaworach.

Specyfikacja: ACEA C3, API SN.
Dopuszczenia: BMW Longlife-04, VW 504 00 / 507 00 (dla Europy i Ameryki Północnej), MB 229.51, Porsche C30 (aktualnie obowiązuje dla samochodów PORSCHE z silnikiem Diesel’a, Cayenne V6 oraz wszystkich samochodów hybrydowych PORSCHE).
Sprawdzony w praktyce i wypróbowany w podzespołach z zaleceniem stosowania oleju wg norm:
MB 229.31, Fiat 9.55535-S1, Audi/Volkswagen G 052 195 M2, G 052 195 M4, G 052 195 M6, BMW 83 21 0 398 507, BMW/Mini 83 21 0 398 508, Mercedes Benz 000 989 89 01 10, Chrysler MS-11116, Audi Motorsport V31 748 026.

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem