czwartek 27 czerwiec 2019

Aktualne wydanie

Emisja i Elektryfikacja
Okladka AMS 04 2019W 2021 r. producentów aut będzie obowiązywał średni limit emisji CO2 wynoszący 95 g/km liczony dla wszystkich modeli. Jak na razie spełniają go tylko Smart i Tesla. Z dużych koncernów najlepiej wypada Toyota z emisją 99,9 g/km.

Czytaj więcej>>>

Texa: dostęp do diagnostyki w GRUPIE FCA

texaGrupa FCA w 2017 r. wprowadziła środki bezpieczeństwa, które uniemożliwiły niezależnym warsztatom naprawy najnowszych modeli pojazdów jej grupy. Tę decyzję zakwestionowała Texa. Począwszy od następnej wersji naszego oprogramowania IDC5 możliwa będzie legalna i bezpieczna obsługa również najnowszych pojazdów grupy FCA.

Firma zakwestionowała tę decyzję, jako niezgodną z europejskimi normami. Uczyniła to zarówno bezpośrednio, jak i poprzez stowarzyszenia branżowe, do których należy. Texa nie podążyła ścieżką ku sposobom, które obejdą ochronę bezpieczeństwa, narażając mechanika na poważne ryzyko odpowiedzialności wobec producenta, a zwłaszcza wobec kierowców. Skupiła się na działaniach z krajowymi oraz europejskimi instytucjami w celu uzyskania maksymalnej współpracy ze strony FCA i, finalnie, rozwiązania problemu.

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem