piątek 15 listopad 2019

Aktualne wydanie

Klimatyzacją w ogórka
AMS6 2019Za pomocą oprogramowania TEXA IDC5 CAR v 70 można już przeprowadzać diagnostykę nowych pojazdów z Grupy Fiata (FCA) wyposażonych w jednostkę sterującą SGW. Problem dotyczył wybranych modeli aut wyprodukowanych po 2017 r.

Czytaj więcej>>>

Nowe referencje od Textara

W ofercie firmy Textar pojawiły się zestawy klocków i tarcz hamulcowych do nowych na rynku modeli samochodów osobowych. Część z nich dostępna jest z kompletem elementów mocujących.

textar

E-tron to pierwszy seryjnie produkowany SUV Audi z napędem elektrycznym. Textar oferuje na jego przednią oś zestaw klocków hamulcowych z unikalną podkładką tłumiącą drgania Q+. Teraz do portfolio dołącza referencja nr 2230701 przeznaczona na oś tylną. W opakowaniu znajduje się zestaw identycznych klocków hamulcowych Q+ o wymiarach 129,3x64,7x17 mm oraz cztery śruby mocujące.
Wśród nowych klocków hamulcowych Textar z podkładką Q+ znajduje się referencja nr 2470401 przeznaczona na tylną oś flagowej limuzyny BMW serii 8 (G15). Zestaw zawiera dwie pary o wymiarach 116,2x72,6x18 mm i 116,2x65,6x18 mm oraz cztery śruby mocujące.
Jednym z cieszących się dużą popularnością modeli Citroena jest nowy SUV C5 Aircross. Nowe referencje klocków hamulcowych Textar Q+ przeznaczone są na tylną oś modeli z silnikami benzynowymi 1.6 PureTech o mocy 180 i 225 KM oraz diesla BleuHDi o pojemności 1.5 (130 KM) i 2.0 (180 KM). W opakowaniu nr 2582701 są wszystkie niezbędne przy wymianie elementy - dwie pary klocków o wymiarach 106,1x51,8x17,3 mm i 106,1x55,3x17,3 mm oraz po osiem sprężynek i podkładek ślizgowych.
W ubiegłym roku Kia poszerzyła gamę nowego Ceed o wersję kombi. Textar oferuje na jego przednią oś zestaw klocków hamulcowych nr 2570801 o wymiarach 132,9x59,8 mm w dwóch grubościach 17,8 mm lub 18,4 mm. Dodatkowo w opakowaniu znajduje się komplet podkładek ślizgowych oraz blaszki tłumiące.
Druga generacja 508 to obecnie topowy model w gamie Peugeot. Do egzemplarzy z silnikami benzynowymi 1.6 THP (165 KM) i 1.6 PureTech (180 lub 225 KM) oraz wysokoprężnymi BlueHDi o pojemności 1.5 (130 KM) i 2.0 (160 lub 180 KM) Textar oferuje bogate zestawy klocków hamulcowych. Komplet na przednią oś nr 2221801 składa się z klocków o wymiarze 148,4x72,6x18,5 mm, dwóch śrub mocujących, dwóch zestawów po cztery sprężynki prowadzące i osiem ślizgowych. Na tylną oś przeznaczone są dwie referencje. W opakowaniu oznaczonym numerem 2582701 znalazły się dwie pary klocków o wymiarach 106,1x51,8x17,3 mm i 106,1x55,3x17,3 mm, dwie śruby oraz po osiem podkładek i sprężynek. Z kolei referencja 2583901 to dwie pary klocków hamulcowych Q+ o wymiarach 99,1x50x17,5 mm i 99,1x53,4x17,5 mm, a także dwie śruby oraz cztery sprężynki prowadzące i osiem ślizgowych.
Do nowego SEAT-a Tarraco z silnikami benzynowymi 1.5 TSI i 2.0 TSI 4Drive oraz diesla 2.0 TDI i 2.0 TDI 4Drive Textar posiada w ofercie komplet klocków z serii Q+. Na przednią oś nr 2473803 mają wymiar 175,x69,520 mm (w zestawie także cztery śruby mocujące), na tylną nr 2500901 dwie pary o wymiarach 123,2x61,2x16,4 mm i 123,2x56,2x16,4 mm.
Ostatnia nowość w gamie klocków hamulcowych Textar z podkładką Q+ przeznaczona jest na przednią oś Skody Scala z silnikami 1.0 i 1.5 TSI oraz 1.6 TDI. W opakowaniu nr 2313001 znajdują się dwie pary o wymiarach 146x54,7x19,7 mm i 146x54,7x19,7 mm.

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem