wtorek 18 luty 2020

Aktualne wydanie

Będzie spowolnienie?
Okladka AMS 01 2020Spowolnienie gospodarcze, którego obawia się branża motoryzacyjna, dotyczy bardziej producentów części zamiennych, mniej rynku aftermarketowego. Spodziewany jest spadek produkcji nowych aut i w konsekwencji mniejsze zapotrzebowanie na części do ich wytworzenia.

Czytaj więcej>>>

Promocje Inter Carsu

Do końca lutego trwa wspólna akcja promocyjna Inter Carsu i Shella, w ramach której klienci, kupując wybrane beczki oleju Shell Rimula, mogą nabyć w specjalnej cenie 1 zł netto bezrękawnik lub kombinezon. Sprzedaż premiowa rozpoczęła się 5 lutego i potrwa do 29 lutego lub do wyczerpania zapasów nagród.

Uczestnikami akcji mogą być wszyscy klienci krajowi, zarejestrowani w sieci sprzedaży Inter Cars o statusach: agro, blacharnia, firma autobusowa, firma transportowa, sklep, sklepo-warsztat, warsztat, warsztato-sklep i wulkanizacja, z wyłączeniem klientów flotowych oraz sieci konkurencyjnych. Promocja obowiązuje do zamówień złożonych bezpośrednio w oddziałach Inter Cars i jest wówczas generowana automatycznie przez sprzedawcę, a także za pośrednictwem Katalogu Online. Liczba nagród przyznanych uczestnikowi akcji zależy od ostatecznej ilości zakupionego przez niego towaru w okresie trwania promocji. Zakupy asortymentu sprzedaży premiowej nie sumują się przez cały okres obowiązywania akcji.

Promocją objęte są następujące indeksy:
● RIMULA R4 L 15W40 209L
● RIMULA R4 X 15W40 209L
● RIMULA R5 E 10W40 209L
● RIMULA R5 LE 10W30 209L
● RIMULA R5 LE 10W40 209L
● RIMULA R5 LM 10W40 209L
● RIMULA R6 LM 10W40 209L
● RIMULA R6 LME 5W30 209L
● RIMULA R6 LME+ 5W30 209L
● RIMULA R6 M 10W40 209L
● RIMULA R6 ME 5W30 209L
● RIMULA ULTRA 5W30 209L
● RIMULA ULTRA E+ 5W30 209L
Przy zakupie olejów RIMULA R4 L 15W40 209L i RIMULA R4 X 15W40 209L gwarantowaną nagrodą jest bezrękawnik. W przypadku wszystkich pozostałych indeksów, klient może kupić z cenie 1 zł netto kombinezon.

Z dniem 1 lutego wystartował też drugi konkurs dla wybranych klientów kupujących produkty z rynku autobusowego. Jego triumfatorzy wygrają zaproszenie na śródziemnomorską wycieczkę, która zostanie zrealizowana w październiku 2020 r. Akcja wystartowała 1 lutego i zakończy się z ostatnim dniem wakacji, tj. 31 sierpnia 2020 r. Mogą wziąć w niej udział wszyscy klienci przypisani do przedstawiciela handlowego Inter Cars z grupy autobusowej. Każdy z nich ma wyznaczony indywidualny próg, wyliczony na podstawie zakupów z analogicznego okresu z roku poprzedniego. Warunkiem udziału w akcji jest realizacja minimalnego progu zakupowego wynoszącego 5000 zł netto. Zakupy klientów rozliczane są narastająco w obrębie okresu konkursu.
Asortymentem promocyjnym objęte są produkty oferowane w sieci sprzedaży Inter Cars z wyłączeniem:
● rdzeni regeneracyjnych,
● programów komputerowych,
● materiałów reklamowych i usług,
● motocykli, skuterów, części i akcesoriów motocyklowych,
● towarów wyprzedażowych,
● rynku koło osobowy (KL).
Klienci biorący udział w akcji rywalizują w dwóch rankingach: wzrostowym i wolumenowym. W pierwszej grupie nagrodzonych zostanie czternastu laureatów, wyłonionych na podstawie wzrostu sprzedaży powyżej progu. W drugiej nagrodzonych zostanie dziesięciu uczestników, wyłonionych na podstawie wartości zakupów netto asortymentu konkursowego. Wszyscy laureaci w ramach nagrody otrzymają od organizatora jednoosobowe zaproszenie na wyjazd „Śródziemnomorska przygoda”, który odbędzie się w październiku 2020 r.

Szczegóły oraz regulamin promocji dostępne są w Katalogu Online.

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem