wtorek 18 czerwiec 2019

Aktualne wydanie

Emisja i Elektryfikacja
Okladka AMS 04 2019W 2021 r. producentów aut będzie obowiązywał średni limit emisji CO2 wynoszący 95 g/km liczony dla wszystkich modeli. Jak na razie spełniają go tylko Smart i Tesla. Z dużych koncernów najlepiej wypada Toyota z emisją 99,9 g/km.

Czytaj więcej>>>

DOIP NODE dla superszybkiej diagnostyki

texa newDoIP NODE to wielomarkowy adapter opracowany przez firmę Texa, pozwalający na bardzo szybkie wykonanie czynności diagnostycznych DoIP (Diagnosis Over Internet Protocol) na nowoczesnych pojazdach wyposażonych w komunikację BUS Ethernet, nową architekturę, którą konstruktorzy zaczynają integrować z tradycyjną linią CAN-BUS.

Czytaj więcej...

ARGENTIUM od UFI Filters

UFIargentiumUFI Filters zaprezentowało na targach Autopromotec (w Bolonii) nową technologię – materiał otwierający nową generację filtrów kabinowych. Jego nazwa ARGENTIUM określa strukturę i materiał medium filtrującego, które zostało wymyślone i wyprodukowane przez UFI. Tworzą je syntetyczne włókna polimerowe zawierające kombinację składników o zwiększonym współczynniku antybakteryjnym.

Czytaj więcej...

Klebfix 2K

wurthKLEJNowość w ofercie Würth Polska to elastyczny, dwuskładnikowy klej błyskawiczny. Produkt dokładnie wypełnia szczeliny przy minimalnym skurczu. Zapewnia niemal przezroczyste klejenie. Wykazuje wysoką przyczepność początkową, a po utwardzeniu możliwa jest obróbka mechaniczna. Klebfix 2K osiąga wytrzymałość do 75 kg/cm2. Jest odporny na benzynę i olej napędowy. Nie zawiera rozpuszczalników ani silikonu.

Czytaj więcej...

RAVENOL ATF MERCON LV Fluid

Nowy produkt Ravenola to w pełni syntetyczny olej ATF do przekładni automatycznych firmy Ford. Specjalna formuła zapewnia długą żywotność środka smarnego i gwarantuje maksymalną ochronę przed zużyciem.

RAVENOL

Czytaj więcej...

Texa: dostęp do diagnostyki w GRUPIE FCA

texaGrupa FCA w 2017 r. wprowadziła środki bezpieczeństwa, które uniemożliwiły niezależnym warsztatom naprawy najnowszych modeli pojazdów jej grupy. Tę decyzję zakwestionowała Texa. Począwszy od następnej wersji naszego oprogramowania IDC5 możliwa będzie legalna i bezpieczna obsługa również najnowszych pojazdów grupy FCA.

Czytaj więcej...

EFS SAE 0W-20 z nową aprobatą OEM BMW

ravenolSpecyfikacja BMW Longlife-17 FE+ jest zalecana dla najnowszych silników benzynowych i lekkich silników wysokoprężnych produkowanych przez BMW, także z filtrami cząstek stałych. Oleje spełniające BMW Longlife-17 FE+ nadają się do silników serii Bx8 (wszystkich modułowych benzynowych) i benzynowych serii N20, od roku modelowego 2014, niezależnie od rynku sprzedaży. Olej o tej normie nie został dopuszczony dla silników produkowanych przez BMW M GmbH.

Czytaj więcej...

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem