niedziela 25 sierpień 2019

Aktualne wydanie

Nowe GVO
Okladka AMS 05 2019W 2023 r. wygaśnie rozporządzenie Komisji Europejskiej MVBER/GVO 461/2010 w sprawie wyłączeń grupowych w motoryzacji. Rozporządzenie zapewnia wyrównanie szans w dostępie do rynku warsztatom niezależnym i serwisom autoryzowanym.

Czytaj więcej>>>

WURTH SR600  stacja do obsługi klimatyzacji

 Firma Wurth Polska wprowadziła do swojej oferty stację do obsługi klimatyzacji. Jest to nowoczesne urządzenie, w którym procesy są sterowane i kontrolowane mikroprocesorem. Dzięki wysokiej wydajności i dużemu zbiornikowi na czynnik chłodzący (30 kg) stacja pozwala na obsługę klimatyzacji w samochodach osobowych, ciężarowych i autobusach. SR600 posiada bardzo czytelny i prosty w obsłudze interfejs użytkownika z oprogramowaniem w języku polskim.

Czytaj więcej...

Wisławski poleca oleje Platinum

 1 kwietnia ruszyła  najnowsza kampania reklamowa olejów silnikowych Platinum pod hasłem „Wymień olej! Na Platinum”.
Twarzą wiosennej odsłony Platinum jest Maciej Wisławski – ikona polskiej motoryzacji i najbardziej utytułowany pilot rajdowy.

Czytaj więcej...

KTO CHŁODZI NAJLEPIEJ?

Na polskich drogach obserwujemy coraz większą ilość pojazdów. To z kolei stanowi napęd dla rynku części samochodowych, którego wielkość ciągle wzrasta. Firma Nissens już od blisko 20 lat zaopatruje nasz rynek we wszystko to, co wiąże się z wymianą ciepła w samochodach.

Czytaj więcej...

PIRELLI CINTURATO

 Pirelli stara się przyciągnąć nabywców nową oponą Cinturato w dwóch wersjach - P4 z bieżnikiem asymetrycznym i P6 z bieżnikiem symetrycznym. Zdaniem producenta opony te mają o 20% niższe opory toczenia. Bieżnik opony został wzbogacony o dwutlenek krzemu, dzięki czemu udało się przedłużyć żywotność opony. Firma wyliczyła, że statystyczny posiadacz samochodu może zmieniać opony Cinturato raz na 4 lata zamiast raz na 3 lata przy założeniu, że pojazd osiąga roczny przebieg około 15 tysięcy kilometrów.

DUNLOP SP SPORT MAXX TT

 Dunlop oferuje nową letnią oponę SP Sport Maxx TT. W całym obwodzie stopki opony został zastosowany innowacyjny składnik Kevlar® Engineered Elastomer (EE). Dzięki jego zastosowaniu usztywnione zostają boki opony, które stają się bardziej odporne na skręcanie, napięcie i nagrzewanie. Dzięki temu opona zapewnia zwiększoną stabilność podczas pokonywania zakrętów oraz większą precyzję jazdy. Użycie składnika Kevlar® EE w całej stopce to przełom w technologii produkcji opon. Opona zawiera również składnik z nanocząsteczkami, który ma zapewniać zwiększoną przyczepność oraz żywotność. Opona dostępna jest w 15 rozmiarach.  

FWA DO BADANIA GEOMETRII

 Bosch wprowadził na rynek system FWA do badania geometrii zawieszenia nowej generacji. Jest on dostępny w różnych wersjach – od modelu podstawowego FWA 4310 z sześcioma czujnikami CCD i przewodową transmisją danych do modelu topowego FWA 4437 z ośmioma czujnikami CCD, transmisją bezprzewodową i czujnikami kompensacji bicia obręczy. W systemie FWA zastosowano technologię wykorzystującą cyfrowe kamery CCD 20°, co przyspiesza pomiar wyprzedzenia sworznia zwrotnicy. Wiele pojazdów można badać z użyciem obrotnic mechanicznych. 

Czytaj więcej...

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem