fb logo

Aktualne wydanie

Okladka AMS 03 2021

Bosch: zwiększ zyski swojego warsztatu

50 MLN DWUMASOWYCH KÓŁ ZAMACHOWYCH MARKI LuK

 W listopadzie ub. r. taśmy głównego zakładu produkcyjnego marki LuK w niemieckim Bühl opuścił 50-milionowy egzemplarz dwumasowego koła zamachowego (DKZ). Pomysłowa idea, jej konsekwentny rozwój oraz stałe modyfikacje, aby przystosować montaż do marek i modeli praktycznie wszystkich klas pojazdów, uczyniły DKZ jednym z najbardziej udanych produktów marki LuK oraz przyczyniły się do sukcesu silników Diesla z wysokim momentem obrotowym. DKZ gwarantuje doskonały komfort jazdy, nawet wtedy, gdy wysokowydajne silniki pracują na niskich obrotach.

Czytaj więcej...

NOWOŚĆ W ZAWIESZENIU PEUGEOTA 407

 Peugeot zaprojektował dla modelu 407 nowe rozwiązanie w celu poprawy działania układu zawieszenia.

Czytaj więcej...

Osram NIGHT BREAKER  więcej światła

 Firma OSRAM, lider wśród producentów oświetlenia samochodowego, wprowadziła na rynek nową rodzinę żarówek halogenowych NIGHT BREAKER. Kierują one większą ilość światła na drogę oraz oświetlają ją lepiej niż jakiekolwiek inne produkty marek konkurencyjnych. Wyjątkowość żarówek OSRAM NIGHT BREAKER określają następujące cechy:

Czytaj więcej...

DOBRY ROK TOYOTY

 Hiroshi Kono, prezes zarządu Toyota Motor Poland (na zdjęciu z lewej) miał sporo powodów, aby z satysfakcją przysłuchiwać się wystąpieniu Witolda Nowickiego, dyrektora handlowego firmy, który w piątek, 14 grudnia 2007 podczas spotkania z dziennikarzami podsumował osiągnięcia minionego roku.

Czytaj więcej...

TŁUMIKI DRGAŃ WAŁU KORBOWEGO

 Napęd paskowy staje się coraz ważniejszy dla komfortu użytkownika końcowego i proporcjonalnie wzrasta stopień jego skomplikowania. Dlatego problemy z napędem paskowym (wibracje, hałas, szybkie zużywanie się itd.) mogą wymagać analizy kompletnego napędu łącznie z jego składnikami takimi jak: amortyzatory wału korbowego, czy koła pasowe osprzętu.

Czytaj więcej...

Nowy pasek ContiTech dla samochodowych bezstopniowych skrzyń przekładniowych

 Schematyczne przedstawienie budowy pierścienia hybrydowego: Dwa usytuowane równolegle podwójne paski zębate o specjalnym profilu zębów wewnętrznych są wsunięte w boczne wycięcia bloków w sposób trwały tworzą w ten sposób zwarte połączenie

ContiTech Power Transmission Group prezentuje nowy pasek napędowy, który sprawia, że bezstopniowe automatyczne skrzynie przekładniowe (continuously variable transmission, CVT) stają się interesujące także dla aut klasy kompakt. Producent części samochodach zaprojektował tzw. pierścień hybrydowy, pracujący bez smarowania i charakteryzujący się wysokim współczynnikiem tarcia.

Czytaj więcej...

homeWyszukiwarka

mailNewsletter

PassThru

Redakcja „Auto Moto Serwisu” w 2017 roku rozpoczęła cykl publikacji dotyczących PassThru – procedury dostępu online do portali internetowych wybranych producentów pojazdów. Przedstawiamy proces pierwszej rejestracji, diagnostyki pojazdu i programowania sterowników dla poszczególnych marek samochodów.

Czytaj więcej

Prenumerata 2021

prenumerata 2021 baner

 

mobile phoneAplikacja Android

Zapraszamy do korzystania z naszego serwisu informacyjnego dostępnego na smartfonach z systemem android. Znajdują się tu wiadomości z działów: nowości, z życia branży oraz szkolenia. Aplikację Auto Moto Serwis można ściągnąć bezpłatnie ze sklepu Google Play.

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem