sobota 16 luty 2019

Aktualne wydanie

Drodzy czytelnicy,
AMS 08 2018w branży nadchodzą nieuchronne zmiany. W związku z nowymi ograniczeniami emisji spalin spodziewany jest wzrost udziału w rynku samochodów hybrydowych i elektrycznych, które coraz częściej będą się pojawiać w nieautoryzowanych warsztatach.

 Czytaj więcej>>>

Diagnostyka układu zasilania common rail w silnikach ZS (cz. 1)

 Kontynuujemy temat diagnozowania układów zasilania typu common rail silników z zapłonem samoczynnym. Z informacji, które docierają do redakcji wynika, że zagadnienia te wymagają omówienia.

W celu poprawnego i optymalnego zdiagnozowania układu wtryskowego common rail przydatne jest dokonanie jego podziału na trzy zasadnicze grupy funkcjonalne. Są to:
● obwód wysokiego ciśnienia, w skład którego wchodzą wtryskiwacze, pompa wysokiego ciśnienia, zasobnik paliwa oraz przewody wysokiego ciśnienia,
● obwód niskiego ciśnienia z pompą zasilającą i przewodami powrotnymi (przelewowymi) paliwa,
● elektroniczny układ sterowania (EDC).
Zapoznanie się z zasadą działania układu i specyfiką jego rozwiązania, a także tok postępowania według powyższego podziału, może przyczynić się do postawienia szybkiej i trafnej diagnozy przy awarii układu.

Więcej na ten temat przeczytają Państwo w "Auto Moto Serwisie" nr 5/2009

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem