poniedziałek 22 kwiecień 2019

Aktualne wydanie

Dobre perspektywy
AMS2.2019Na szczęście rynek napraw samochodów nie jest tak podatny na kryzysy jak produkcja i jest mało prawdopodobne, by klienci przestali przyjeżdżać do warsztatów. A wręcz przeciwnie, będą przyjeżdżać częściej, o co zadbali producenci samochodów…

Czytaj więcej>>>

Łączenie elementów karoserii - lutowanie MIG

 W artykule tym kontynuowane są zagadnienia łączenia elementów współczesnych nadwozi samochodowych. Dla tych Czytelników, którzy nie mieli okazji zapoznać się z treścią poprzedniego artykułu, przypominamy, co jest bezpośrednim powodem podjęcia tej problematyki.

Współczesne technologie oraz materiały stosowane do produkcji nadwozi samochodowych zmieniły podejście do prac blacharskich. Dotyczy to głównie napraw panelowych oraz łączenia elementów nadwozi. Urządzenia takie jak MULTISPOTY, które do niedawna były dumą ich właścicieli, nie mają już parametrów pozwalających na prowadzenie pewnych prac blacharskich nowoczesnych nadwozi samochodowych. Najważniejszą przyczyną zmian technologii napraw jest coraz szersze stosowanie do budowy nadwozi wysokogatunkowych stali stopowych.

Więcej na ten temat przeczytają Państwo w "Auto Moto Serwisie" nr 7-8/2009

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem