niedziela 18 sierpień 2019

Aktualne wydanie

Nowe GVO
Okladka AMS 05 2019W 2023 r. wygaśnie rozporządzenie Komisji Europejskiej MVBER/GVO 461/2010 w sprawie wyłączeń grupowych w motoryzacji. Rozporządzenie zapewnia wyrównanie szans w dostępie do rynku warsztatom niezależnym i serwisom autoryzowanym.

Czytaj więcej>>>

Łączenie elementów karoserii - lutowanie MIG

 W artykule tym kontynuowane są zagadnienia łączenia elementów współczesnych nadwozi samochodowych. Dla tych Czytelników, którzy nie mieli okazji zapoznać się z treścią poprzedniego artykułu, przypominamy, co jest bezpośrednim powodem podjęcia tej problematyki.

Współczesne technologie oraz materiały stosowane do produkcji nadwozi samochodowych zmieniły podejście do prac blacharskich. Dotyczy to głównie napraw panelowych oraz łączenia elementów nadwozi. Urządzenia takie jak MULTISPOTY, które do niedawna były dumą ich właścicieli, nie mają już parametrów pozwalających na prowadzenie pewnych prac blacharskich nowoczesnych nadwozi samochodowych. Najważniejszą przyczyną zmian technologii napraw jest coraz szersze stosowanie do budowy nadwozi wysokogatunkowych stali stopowych.

Więcej na ten temat przeczytają Państwo w "Auto Moto Serwisie" nr 7-8/2009

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem