niedziela 8 grudzień 2019

Aktualne wydanie

Klimatyzacją w ogórka
AMS6 2019Za pomocą oprogramowania TEXA IDC5 CAR v 70 można już przeprowadzać diagnostykę nowych pojazdów z Grupy Fiata (FCA) wyposażonych w jednostkę sterującą SGW. Problem dotyczył wybranych modeli aut wyprodukowanych po 2017 r.

Czytaj więcej>>>

Texa: szkolenia we wrześniu

We wrześniu rusza kolejny cykl szkoleniowy w ramach programu TEXAEDU.

Kolejny w tym roku cykl szkoleniowy TEXAEDU odbędzie się w dniach od 10.09.2019 do 25.09.2019. Szkolenia adresowane są przede wszystkim do diagnostów i mechaników samochodowych obsługujących pojazdy osobowe, ciężarowe i maszyny rolnicze. Program szkoleń obejmuje zarówno część teoretyczną, jak i praktyczną wykonywaną w oparciu o urządzenia Texa.
Program kursów obejmuje zajęcia teoretyczne i praktyczne umożliwiające zdobycie i pogłębienie wiedzy z zakresu:

 

szkoleniaTEXA

 

D1T – Techniki procedur diagnostycznych samochodów ciężarowych - uczestnik pozna podstawowe systemy elektroniczne oraz obsługowe występujące w pojazdach ciężarowych oraz podstawy ich naprawy. Zaznajamia się z zasadami korzystania ze schematów elektrycznych i biuletynów technicznych z oprogramowani IDC5. Podczas części praktycznej pozna podstawową charakterystykę diagnostyki m.in. EDC, PLD, Common Rail, ABS i EBS, systemów zawieszenia, skrzyń biegów itd.

D3T – Procedury kalibracji i regulacji w pojazdach ciężarowych - po ukończeniu szkolenia uczestnik będzie potrafić m.in. interpretować wyniki testów diagnostycznych w silnikach Iveco Cursor oraz Tector; pozna procedurę regulacji elektronicznych po wymianie komponentów tarkich jak wtryskiwacze, pompa paliwa, elektroniczny osuszacz. Przeprowadzona zostanie interpretacja: klasyfikacji wtryskiwaczy, resetowania filtra osuszacza w Volvo, wymiana APM w Renault i inne.

PASS THRU– Procedury diagnostyki PASS THRU - cel szkolenia: zapoznanie się z procedurami dostępu do stron WEB, w których producenci pojazdów udostępniają wszelkie informacje niezbędne do wykonania konfiguracji systemów, napraw i przeglądy swoich pojazdów: formularze przeglądów, schematy elektryczne, opisy kodów usterek, instrukcje napraw itp.

P5C – Podstawy diagnostyki samochodów osobowych – obejmują zakres procedur autodiagnostyki oraz zasad działania sterowników elektronicznych i norm kontroli emisji spalin w samochodach osobowych. Omawiają praktyczne przykłady wykorzystania oprogramowania IDC5 CAR (strony Błędy, Stany, Parametry, Aktywacje, Regulacje i Schematy Elektryczne) dotyczące Toyoty Yaris, Fiata Pandy i Fiata Cromy.

ADAS – Kalibracja kamer i radarów - uczestnik zapoznaje się m.in. z obecnie stosowanymi systemami wsparcia kierowcy oraz elementami wchodzącymi w ich skład. Poznaje procedury kalibracji oraz niezbędne oprzyrządowanie. Cześć praktyczna obejmuje przeprowadzenie diagnostyki i kalibracji radarów ACC na przykładzie VW oraz Mazda.

D1A - Techniki procedur diagnostycznych maszyn rolniczych – obejmuje podstawy diagnostyki i autodiagnostyki systemów sterowanych elektroniczne w pojazdach rolniczych. Dostarcza szereg informacji z zakresu sterowania silnika, skrzyni biegów, podnośników, problematyki sieci CAN. Przedstawia sposoby kalibracji i regulacji skrzyń biegów, podnośników itp. Ćwiczenia praktyczne obejmują diagnostykę manualną oraz diagnostykę szeregową, wykonywaną na pojazdach marek: NEW HOLLAND i/lub JOHN DEERE.

S07– Procedury diagnostyki samochodów hybrydowych - cel szkolenia: zrozumienie działania różnych typów pojazdów hybrydowych i poznanie różnic między systemami Mild Hybrid i Full Hybrid. Zdobycie kompetencji i pojęć niezbędnych do pracy z pojazdami hybrydowymi Grupy Toyota. Wiedza na temat diagnostyki, obsługi i napraw pojazdów hybrydowych, stosując odpowiednie procedury, aby uczynić je bezpiecznymi i pracować bez ryzyka.

G20 – Zaawansowane ustawienia układów hamulcowych w naczepach i przyczepach – omawia zasady funkcjonowania i strukturę takich układów jak EBS WABCO, EBS KNORR-Bremse i EBS HALDEX stosowanych w naczepach, a także z metody ich napraw. Omawia strukturę systemu EBS, elektroniczny korektor siły hamowania, modulator EBS, zawór przekaźnikowy EBS i ABS, itd. Cześć praktyczna obejmuje regulacje z zastosowaniem narzędzi diagnostycznych: przeniesienie konfiguracji, parametryzacja jednostki sterującej itp.

G21 - Systemy selektywnej redukcji katalitycznej SCR/ ADBLUE™ - obejmuje wiedzę na temat różnych typów układów obecnych na rynku oraz udziela wskazówek przeprowadzania ich diagnostyki. Zapoznaje z systemami oczyszczania spalin, podstawami funkcjonowania katalizatora SCR. Zajęcia praktyczne obejmują przeprowadzenie diagnostyki układu AdBlue, szczegółowe omówienie testów oraz ustawień niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania systemu AdBlue.

 

Szkolenia odbywają się w niewielkich grupach, a uczestnictwo w nich możliwe jest jedynie po wcześniejszym zgłoszeniu. Zgłoszenia na szkolenie można dokonać:
 - wypełniając zgłoszenie na stronie internetowej pod adresem: http://www.texapoland.pl/szkolenia/szkolenia/szkolenia-w-trakcie-wdrozenia
 - wysyłając mail na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 - kontaktując się telefonicznie pod nr: 32 364 18 80

Liczba miejsc ograniczona.

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem