niedziela 8 grudzień 2019

Aktualne wydanie

Klimatyzacją w ogórka
AMS6 2019Za pomocą oprogramowania TEXA IDC5 CAR v 70 można już przeprowadzać diagnostykę nowych pojazdów z Grupy Fiata (FCA) wyposażonych w jednostkę sterującą SGW. Problem dotyczył wybranych modeli aut wyprodukowanych po 2017 r.

Czytaj więcej>>>

Inter Cars i szkolenia dla Q Service Castrol

ICszkolW dniach 27–28 sierpnia w Centrum Szkoleniowym Inter Cars odbyło się pierwsze z serii spotkań dla właścicieli serwisów zrzeszonych w Q Service Castrol. Członkowie nowej sieci dowiedzieli się na nim m.in. jak podnieść standard zarządzania swoim serwisem.

Szkolenie dotyczyło aspektów związanych z przynależnością do sieci, zawierało również obszerne elementy zarządzania warsztatem, czyli m.in. ekonomiki prowadzenia serwisu. Na przykładach pokazaliśmy uczestnikom miejsca, w których „są pieniądze i wystarczy je podnieść”. Część szkolenia została poświęcona także budowaniu relacji z klientem, z naciskiem na spostrzeżenie i wyciągnięcie wniosków, jakie braki ma się we własnym serwisie i co zrobić, aby wyeliminować je w jak najkrótszym czasie. Oczywiście przedstawiliśmy również standaryzację sieci i opis procesów serwisowych realizowanych w każdym warsztacie.
Druga część szkolenia to przypomnienie przyswojonej teorii o standardach obsługi klienta oraz sprawdzenie jej w praktyce poprzez umówienie wizyty w serwisie. Około 70% czasu szkolenia odbywa się w formie interaktywnych zajęć z wykorzystaniem przestrzeni warsztatowej w Centrum Szkoleniowym Inter Cars. Część teoretyczno-praktyczna, mająca na celu utrwalenie i pogłębienie zdobytej wiedzy i polegająca na umówieniu wizyty w serwisie, składa się m.in. z analizy celów i wyników ćwiczenia, sprawdzenia oczekiwań klienta, zbadania jego wstępnych założeń czy zbudowania mapy czynności. Każdy z tych kroków badany jest pod kątem wartości bazowych i ma służyć do miarodajnej analizy efektywności i dochodowości serwisu. Ostatnia część, czysto praktyczna, jest realizowana w części warsztatowej mającej na celu jak najwierniejsze odwzorowanie rzeczywistych warunków panujących w serwisie na etapie relacji z klientem.
Zwieńczeniem szkolenia jest otrzymanie certyfikatu potwierdzającego nabyte umiejętności i kompetencje oraz dokumentującego wiedzę niezbędną do właściwego prowadzenia serwisu.

Kolejne dwudniowe szkolenie przeznaczone wyłącznie dla warsztatów zrzeszonych w sieci Q Service Castrol zaplanowane zostało w dniach 10–11 września również w Centrum Szkoleniowym Inter Cars.

Od 25 września Inter Cars rozpoczyna również serię innowacyjnych szkoleń skierowanych do właścicieli warsztatów samochodowych poświęconych budowie stron internetowych oraz jak najpełniejszemu wykorzystaniu w nich Facebooka i Google.

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem