sobota 24 sierpień 2019

Aktualne wydanie

Nowe GVO
Okladka AMS 05 2019W 2023 r. wygaśnie rozporządzenie Komisji Europejskiej MVBER/GVO 461/2010 w sprawie wyłączeń grupowych w motoryzacji. Rozporządzenie zapewnia wyrównanie szans w dostępie do rynku warsztatom niezależnym i serwisom autoryzowanym.

Czytaj więcej>>>

I Kongres Ekspertów Samochodowych!

I Kongres Ekspertów Samochodowych odbędzie się 17 i 18 maja 2014 r. na Uniwersytecie Technologiczno-Humanistycznym w Radomiu.

Tematami przewodnimi będą:
• Dokumenty serwisu samochodowego, a praktyka w sprawach sądowych,
• Komplikacje w systemach elektroniki samochodowej.

Organizatorem głównym jest Uniwersytet Technologiczno-Humanistyczny w Radomiu, Wydział Transportu i Elektrotechniki. Organizatorami pomocniczymi są Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Komunikacji Rzeczpospolitej Polskiej (SITK RP) oraz Biuro Ekspertyz Technicznych i Szkoleń BETiS.

Kongres odbędzie się z udziałem pracowników naukowych i praktyków.

Udział w całym cyklu szkoleń w dniu 17 maja 2014 r.  jest bezpłatny.

Oto program Kongresu:

17 maja 2014 – Panel ogólny, cykl szkoleniowy

8.00 – Otwarta ekspozycja stanowisk wystawowych
10.00 – Uroczyste otwarcie Kongresu
10.05 – Sławomir Olszowski, Uniwersytet Technologiczno-Humanistyczny im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu: Zabezpieczenie prawne i warunki wykonania usługi w serwisie samochodowym.
10.35 – Marek Warmus, ATE: „Nowości w rozwiązaniach i serwisowaniu współczesnych układów hamulcowych"
11.05 – Przerwa
11.20 – Leszek Preisner, Delta Tech Electronics: „Diagnostyka systemu Common Rail bez demontażu części z wykorzystaniem analizatora sygnału EDIA-PRO"
11.50 – Michał Karlikowski, Danish Technological Institute: „Ekologia w warsztacie samochodowym"
12.00 – Rafał Kobza, Liqui Moly: „Obsługa układów z filtrem cząstek stałych"
12.30 – Jarosław Gajewski, Loctite-Teroson: „Technologia naprawy silnika i nadwozia za pomocą specjalistycznej chemii serwisowej. Technologie anaerobowe i hybrydowe"
13.00 – Przerwa obiadowa
13.45 – Konkurs na eksperta samochodowego roku 2014 (II i III)
14.45 – Tomasz Olszowski, Uniwersytet Technologiczno-Humanistyczny im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu: „Sieci transmisji danych w nowoczesnych pojazdach samochodowych"
15.15 – Grzegorz Robakowski, Janusz Guździk DELPHI: „Innowacyjne rozwiązania w motoryzacji"
15.30– Artur Serocki, Ravenol: „Rynek płynów ATF – oryginały i zamienniki"
16.00 – Przerwa
16.15 – Marek Puwalski, Axes System: „Polskie innowacyjne technologie w diagnozowaniu systemów elektronicznych pojazdów samochodowych"
16.45 – Jacek Panic, Magneti Marelli: „Trzecia faza naprawy wtryskiwaczy systemu Common Rail"
17.15 – Konkurs na eksperta samochodowego roku 2014 (IV)
19.00 – Rozstrzygnięcie konkursu. Wręczanie nagród.

18 maja 2014 – Pełne szkolenia kongresowe

8.00–16.00 – Tomasz Olszowski, UTH: „Dokumenty serwisu samochodowego, a praktyka w sprawach sądowych"
8.00–16.00 – Tomasz Chojnacki, BETiS: „Komplikacje w systemach elektroniki samochodowej"

Dla chętnych, podczas Kongresu odbędzie się Konkurs na Eksperta Samochodowego roku 2014 w następujących kategoriach: silniki o zapłonie samoczynnym, wtrysk benzyny, elektronika i elektrotechnika samochodowa, specjalistyczna chemia serwisowa, automatyczne skrzynie biegów, systemy bezpieczeństwa czynnego, systemy bezpieczeństwa biernego, kalkulacja szkód komunikacyjnych. Więcej informacji>>>

Wstęp na I Kongres Ekspertów Samochodowych jest wolny na cykl szkoleń w dniu 17 maja 2014 r. oraz wręczanie nagród zwycięzcom konkursu.

Zgłoszenia należy przesyłać na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Zgłoszenie powinno zawierać: imię i nazwisko uczestnika, adres e-mail, telefon kontaktowy, miejscowość i nazwę warsztatu.

Szczegółowe informacje oraz karta uczestnictwa są dostępne na stronie: www.mechatronikasamochodowa.eu

Auto Moto Serwis jest patronem medialnym Kongresu.

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem