środa 26 czerwiec 2019

Aktualne wydanie

Emisja i Elektryfikacja
Okladka AMS 04 2019W 2021 r. producentów aut będzie obowiązywał średni limit emisji CO2 wynoszący 95 g/km liczony dla wszystkich modeli. Jak na razie spełniają go tylko Smart i Tesla. Z dużych koncernów najlepiej wypada Toyota z emisją 99,9 g/km.

Czytaj więcej>>>

Klocki hamulcowe Ferodo Eco-Friction poprawiły siłę hamowania VW Golfa Mk6

Ferodo Eco FrictionFederal-Mogul Motorparts opublikował wyniki testu bezmiedziowych klocków hamulcowych Ferodo Eco-Friction z których wynika, że klocki hamulcowe firmy Federal-Mogul poprawiły siłę hamowania Volkswagena Golfa Mk6 o 10%. Testy efektywności hamowania zostały przeprowadzone w niezależnym ośrodku badawczym MIRA w Wielkiej Brytanii.

Porównano efektywność hamowania klocków Eco-Friction z czterema produktami, wykorzystując samochody osobowe Volkswagen Golf Mk6, Renault Captur oraz samochody dostawcze Peugeot Boxer i Fiat Ducato. Klocki hamulcowe Eco-Friction zwiększyły siłę hamowania VW Golfa ze 100 km/h o 10%, a z prędkości 115 km/h o 17%. Testy Renault Captur wykazały wzrost efektywności o 10% lub 15%. Podobnie było w przypadku prób hamowania Peugeota Boxera i Fiata Ducato. W ich przypadku droga hamowania w zależności od prędkości skróciła się o 12 lub 16 metrów.

Nowa technologia oparta na bezmiedziowych materiałach ciernych znalazła zastosowanie w niemieckich marekach aut klasy premium – Mercedes-Benz i Audi.

Ferodo Wyniki testw

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem