niedziela 18 luty 2018

Aktualne wydanie

Co będziemy naprawiać?

001 Okladka AMS01Eksperci orzekli, że zwiększenie emisji CO2 wynika z rosnącej popularności silników benzynowych, które emitują więcej tego gazu niż silniki Diesla. Park samochodów i rynek napraw będą się zmieniać. Warsztaty powinny być na to przygotowane.

 Czytaj więcej>>>

UFI inwestuje w nowe linie produkcyjne

UFI sofimaUFI Filters otwiera we Włoszech dwie nowe, zautomatyzowane linie do produkcji filtrów kabinowych. Zdolność produkcyjna tych linii ma wynieść dwa miliony sztuk rocznie.

Na nowych liniach, zlokalizowanych we włoskim zakładzie, produkowane będą zarówno filtry kabinowe wykonane w całości z materiału syntetycznego, jak i filtry z materiału syntetycznego łączonego z węglami aktywnymi.
Katalog aftermarketowy grupy zawiera 418 pozycji w zakresie filtrów kabinowych marek UFI i SOFIMA, w tym 258 filtrów przeciwpyłkowych z syntetycznym medium filtracyjnym z włókniny. Natomiast 160 pozycji katalogowych to filtry, w których został wykorzystany materiał filtracyjny z włókniny łączonej z węglami aktywnymi.
Obecnie filtry przeciwpyłkowe zatrzymują ponad 90% cząstek o średnicy powyżej 2,5 mikrona (pyłki), przy czym filtry z aktywnymi węglami uniemożliwiają przedostawanie się do wnętrza kabiny także mniejszych cząstek, wielkości od 0,01 do 2 mikronów (takich jak: gazy, bakterie, grzyby i cząstki zapachowe), dając zarówno gwarancję czystszego powietrza i ochrony przed nieprzyjemnymi zapachami, jak i chroniąc przed niebezpiecznym „efektem tunelu” wewnątrz pojazdu. Produkty tego typu montowane są w 97 na 100 nowych pojazdach seryjnych sprzedawanych w Europie, co stanowi ponad 95% europejskiego parku samochodowego.

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem