wtorek 18 czerwiec 2019

Aktualne wydanie

Emisja i Elektryfikacja
Okladka AMS 04 2019W 2021 r. producentów aut będzie obowiązywał średni limit emisji CO2 wynoszący 95 g/km liczony dla wszystkich modeli. Jak na razie spełniają go tylko Smart i Tesla. Z dużych koncernów najlepiej wypada Toyota z emisją 99,9 g/km.

Czytaj więcej>>>

ELF wzmacnia pozycję na rynku

Zaangażowanie producentów oleju ELF w rajdy terenowe przekłada się na wzrost sprzedaży tych produktów w Polsce. Zakończony sezon Dacia Duster ELF Cup 2018 wzmocnił świadomość marki i udział rynkowy olejów silnikowych i środków eksploatacyjnych producenta.
ELF

– ELF współpracuje z koncernem Renault, do którego dziś należy marka samochodów Dacia. Nasze produkty trafiają na tzw. pierwsze zalanie fabrycznie nowych samochodów, jak też proponowane są podczas przeglądów i czynności serwisowych w ASO – Ewa Kalinowska, dyrektor Marketingu i Badań Rynkowych w TOTAL Polska. – Wszystkie nasze produkty stosowane w Dacia Duster ELF Cup mają identyczną specyfikację, jak te dostępne na rynku. Teraz posłużą naszym specjalistom do badań i analiz, które mogą zaowocować kolejnymi udoskonaleniami składu czy formuły – dodaje Ewa Kalinowska.
W sezonie 2017 zespoły DDEC korzystały z pierwszej generacji Dacii Duster 4x4. Na kolejny przygotowano już nowego Dustera, także z napędem na cztery koła. W obu przypadkach zastosowano syntetyczny olej silnikowy ELF EVOLUTION Full-Tech FE 5W-30, półsyntetyczny olej do tylnych mostów TOTAL TRANSMISSION Dual 8 FE 80W-90, specjalny olej do skrzyń biegów koncernu Renault typu Super High Performance TRANSELF NFP 75W-80, olej do wspomagania układu kierowniczego klasy Dexron III – ELFMATIC G3, syntetyczny płyn do układu hamulcowego ELF FRELUB 650 i gotowy do użycia płyn typu Long Life do układu chłodzenia COOLELF AUTO SUPRA -37°C.

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem