sobota 16 luty 2019

Aktualne wydanie

Drodzy czytelnicy,
AMS 08 2018w branży nadchodzą nieuchronne zmiany. W związku z nowymi ograniczeniami emisji spalin spodziewany jest wzrost udziału w rynku samochodów hybrydowych i elektrycznych, które coraz częściej będą się pojawiać w nieautoryzowanych warsztatach.

 Czytaj więcej>>>

Przedłużona promocja na Call Center Texy

texaCallCenterGratisDostęp do wsparcia CALL CENTER TEXA będzie bezpłatny dla klientów firmy, którzy kupili nowe urządzenie i posiadają maksymalnie do dwóch wersji zaległych do 31.03.2019 r.

Infolinia TEXA CALL CENTER dostępna jest w dni robocze w godzinach 8.30 – 16.30 pod nr telefonu: 32 364 18 88 i jest obsługiwana w języku polskim. Infolinia udziela wsparcia w zakresie działania i wykorzystania wszystkich urządzeń oraz oprogramowań TEXA, czyli nie tylko urządzeń diagnostycznych, ale również stacji obsługi układów A/C, analizatorów spalin, urządzeń do testów drogowych i urządzeń pomiarowych.

Wsparcie Call Center jest całkowicie bezpłatne dla wszystkich klientów, którzy zakupili nowe urządzenie i posiadają maksymalnie do 2 wersji zaległych (na ile oprogramowanie diagnostyczne klienta pozwala na udzielenie wsparcia). Nieodpłatnie z naszego serwisu korzystać mogą także wszyscy użytkownicy sprzętu TEXA, którzy posiadają aktualny Texpack, czyli roczną umowę na aktualizację oprogramowania.

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem