poniedziałek 22 kwiecień 2019

Aktualne wydanie

Dobre perspektywy
AMS2.2019Na szczęście rynek napraw samochodów nie jest tak podatny na kryzysy jak produkcja i jest mało prawdopodobne, by klienci przestali przyjeżdżać do warsztatów. A wręcz przeciwnie, będą przyjeżdżać częściej, o co zadbali producenci samochodów…

Czytaj więcej>>>

Przedłużona promocja na Call Center Texy

texaCallCenterGratisDostęp do wsparcia CALL CENTER TEXA będzie bezpłatny dla klientów firmy, którzy kupili nowe urządzenie i posiadają maksymalnie do dwóch wersji zaległych do 31.03.2019 r.

Infolinia TEXA CALL CENTER dostępna jest w dni robocze w godzinach 8.30 – 16.30 pod nr telefonu: 32 364 18 88 i jest obsługiwana w języku polskim. Infolinia udziela wsparcia w zakresie działania i wykorzystania wszystkich urządzeń oraz oprogramowań TEXA, czyli nie tylko urządzeń diagnostycznych, ale również stacji obsługi układów A/C, analizatorów spalin, urządzeń do testów drogowych i urządzeń pomiarowych.

Wsparcie Call Center jest całkowicie bezpłatne dla wszystkich klientów, którzy zakupili nowe urządzenie i posiadają maksymalnie do 2 wersji zaległych (na ile oprogramowanie diagnostyczne klienta pozwala na udzielenie wsparcia). Nieodpłatnie z naszego serwisu korzystać mogą także wszyscy użytkownicy sprzętu TEXA, którzy posiadają aktualny Texpack, czyli roczną umowę na aktualizację oprogramowania.

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem