niedziela 21 lipiec 2019

Aktualne wydanie

Emisja i Elektryfikacja
Okladka AMS 04 2019W 2021 r. producentów aut będzie obowiązywał średni limit emisji CO2 wynoszący 95 g/km liczony dla wszystkich modeli. Jak na razie spełniają go tylko Smart i Tesla. Z dużych koncernów najlepiej wypada Toyota z emisją 99,9 g/km.

Czytaj więcej>>>

Texa dla warsztatów blacharskich

texaADASRozpoczęła się kampania reklamowa Texy poświęcona zaletom oferowanym przez oprzyrządowanie Texy do kalibracji kamer i radarów. Systemy wspomagania kierowcy ADAS stają się coraz popularniejsze. To ważne dla warsztatów blacharskich, które chcą pozostać konkurencyjne na rynku.

Możliwość bezpośredniego wykonania napraw pozwala warsztatom blacharskim uniknąć kosztów i ryzyka związanego z koniecznością korzystania z usług zewnętrznych firm, a klientom gwarantuje bezpieczeństwo i krótszy czas napraw. Modułowy zestaw RCCS Texy umożliwia poprawną kalibrację kamer i radarów w różnych przypadkach, jak np.:
• kalibracja radaru i kamery przedniej;
• kalibracja kamer 360° z zastosowaniem mat;
• kalibracja systemu monitorowania martwego pola za pomocą symulatora Dopplera;
• kalibracja kamery tylnej i systemu monitorowania martwego pola z zastosowaniem stożka i szablonu kątowego;
• kalibracja radarów/kamer za pomocą szablonów pozycjonowania.

RCCS składa się ze wspornika głównego, wyposażonego w elektrycznie sterowany system regulacji wysokości i w obrotowe koła umożliwiające łatwe przenoszenie wewnątrz warsztatu, belki z ruchomym panelem kalibracyjnym z mechanizmem umożliwiającym jego swobodne pozycjonowanie, dwóch luster oraz dwóch praktycznych uchwytów na koła z systemem natychmiastowego sprzęgania z kołem, w komplecie wraz ze wskaźnikami laserowymi i skalą stopniowaną, które zapewniają maksymalną precyzję podczas ustawiania pojazdu.
Zestawy kalibracyjne Texy należy stosować w połączeniu z oprogramowaniem diagnostycznym IDC5. Oprogramowanie zawiera karty pomocy przygotowane dla poszczególnych marek i modeli pojazdów.

W ramach cyklu szkoleń TEXAEDU firma przygotowała również specjalistyczne szkolenie D9C, które pozwala poznać specyfikację techniczną i sposoby działania systemów wspomagających kierowcę, a także położenie i funkcjonalność zastosowanych technologii: RADARÓW, LIDARÓW, kamer, kamer na podczerwień, czujników ultradźwiękowych.

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem