sobota 25 maj 2019

Aktualne wydanie

Dobre perspektywy
AMS2.2019Na szczęście rynek napraw samochodów nie jest tak podatny na kryzysy jak produkcja i jest mało prawdopodobne, by klienci przestali przyjeżdżać do warsztatów. A wręcz przeciwnie, będą przyjeżdżać częściej, o co zadbali producenci samochodów…

Czytaj więcej>>>

Seat Ibiza do wygrania w konkursie promującym klocki hamulcowe Breck

Lumag, producent klocków hamulcowych Breck, promuje tę markę poprzez specjalnie dedykowaną kampanię reklamową oraz konkurs, w którym główną nagrodą jest Seat Ibiza.
Akcja, która wystartowała 1 marca, jest adresowana do klientów indywidualnych i mechaników z warsztatów samochodowych. Wspiera ją kampania reklamowa przygotowana przez agencję GTO z Poznania. W jednej z kreacji reklamowych widzimy szarżującego czarnego byka, a umieszczony obok slogan głosi: „Hamulce po byku do hiszpańskich aut”.

zmontujwygrana

– Podważamy stereotypy dotyczące rzekomej przewagi zachodnich klocków nad polskimi i w sposób humorystyczny odnosimy się do krajów, z których pochodzą produkty naszej konkurencji. Wiemy, że mamy lepsze klocki, ale trzeba jeszcze umieć o tym opowiedzieć. Postawiliśmy na humor i zabawę, w której trochę puszczamy oko, bawimy się konwencją, żartujemy i lekko podszczypujemy rywali – mówi Jakub Twaróg, dyrektor kreatywny agencji GTO, która przygotowała dla Lumagu tę kampanię.
W pierwszej jej odsłonie, przesłanie reklamowe odnosi się do hiszpańskiego konkurenta polskich klocków. Jak wypada to porównanie? Ano… „przytarliśmy Hiszpanom rogi” – jak głosi slogan promujący markę Breck.
Jakie są przewagi polskich klocków w stosunku do hiszpańskiego konkurenta?
•40 procent niższe zużycie klocków podczas hamowań typu autostradowego;
•25 procent niższe zużycie klocków w jeździe miejskiej;
•droga hamowania ze 120 do 80 km/h – krótsza o 6 metrów przy 80 barach.
Powyższe wyniki potwierdzają badania porównawcze, które wykonano w skali rzeczywistej, w warunkach laboratoryjnych. To bardzo mocne argumenty przemawiające za marką Breck.

BRECK duza

– Wiemy, że jakościowo nasze produkty nie ustępują zagranicznej konkurencji, a dodatkowo są atrakcyjniejsze cenowo. Przekonali się, o tym nasi kontrahenci z zagranicy, gdzie sprzedajemy aż 80 procent naszych produktów. Teraz mocniej zwracamy się ku rodzimemu rynkowi, chcemy by polski klient też przekonał się o jakości naszej oferty. Stąd właśnie pomysł na konkurs – mówi Łukasz Żak, szef marketingu firmy Lumag z Budzynia.
Do zakupu Brecka i wzięcia udziału w konkursie zachęca polski rajdowiec Krzysztof Hołowczyc, który jest „twarzą” marki.
Konkurs kusi znakomitymi nagrodami. Poza Seatem Ibizą, można wygrać także 10 kart przedpłaconych o wartości 1000 złotych oraz 100 pakietów bezpieczeństwa o wartości 250 złotych.

Jak wziąć udział w konkursie? Wystarczy kupić dowolne klocki hamulcowe „Breck”, zachować paragon i wypełnić formularz konkursowy na stronie breck.pl, gdzie trzeba odpowiedzieć na dwa proste pytania. Oceniana będzie poprawność i kreatywność odpowiedzi udzielonych przez uczestników. Konkurs trwa do 31 marca 2019 r. Wtedy skończy się jego pierwszy etap, ale organizatorzy zapewniają, że natychmiast ruszy następna odsłona konkursu. Będą nagrody do wygrania i ponownie nagrodą główną będzie samochód.

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem