czwartek 27 czerwiec 2019

Aktualne wydanie

Emisja i Elektryfikacja
Okladka AMS 04 2019W 2021 r. producentów aut będzie obowiązywał średni limit emisji CO2 wynoszący 95 g/km liczony dla wszystkich modeli. Jak na razie spełniają go tylko Smart i Tesla. Z dużych koncernów najlepiej wypada Toyota z emisją 99,9 g/km.

Czytaj więcej>>>

Magneti Marelli sprzedane

Fiat Chrysler Automobiles sprzedał firmę Magneti Marelli japońskiemu koncernowi Calsonic Kansei Corporation, który jest dostawcą części samochodowych.

Transakcja ta skutkuje połączeniem dwóch dobrze prosperujących przedsiębiorstw z łącznymi przychodami o wysokości 14,6 mld euro. Całkowite dochody Calsonic Kansei za rok budżetowy 2018 wyniosły 7,1 mld euro (892,2 mld jenów), a w przypadku Magneti Marelli było to 7,5 mld euro (937,5 mld jenów). Ten połączony podmiot jest siódmym co do wielkości niezależnym dostawcą branży motoryzacyjnej na świecie, bazującym na łącznych przychodach, który będzie prowadzić działalność w 170 zakładach i ośrodkach badawczo-rozwojowych na terenie Europy, Japonii, obu Ameryk i w regionie Azji i Pacyfiku. Magneti Marelli posiada pięć własnych fabryk w Polsce (w Sosnowcu oraz Bielsku-Białej).
– Cieszymy się, że dziś formalnie stajemy się jedną firmą. Jestem silnie przekonany o naszym przyszłym potencjale jako jednej firmy i bardzo cieszy mnie ta myśl – powiedział Beda Bolzenius, dyrektor generalny Calsonic Kansei i Magneti Marelli.

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem