czwartek 18 lipiec 2019

Aktualne wydanie

Emisja i Elektryfikacja
Okladka AMS 04 2019W 2021 r. producentów aut będzie obowiązywał średni limit emisji CO2 wynoszący 95 g/km liczony dla wszystkich modeli. Jak na razie spełniają go tylko Smart i Tesla. Z dużych koncernów najlepiej wypada Toyota z emisją 99,9 g/km.

Czytaj więcej>>>

Sieć Q-Service z Castrolem

QserviceCASTROLPowstaje nowa sieć warsztatowa Q-Service Castrol prowadzona przez Inter Cars. Warsztatom należącym obecnie do sieci tego dystrybutora: Q-Service, Q-Service Premium i Perfect Service będzie proponowane przejście do sieci Q-Service Castrol.

Na konferencji prasowej zorganizowanej w Centrum Serwisowym Saska Kępa w Warszawie ogłoszono założenia nowej sieci warsztatowej Q-Service Castrol. Warsztatom należącym obecnie do sieci: Q-Service, Q-Service Premium i Perfect Service Inter Cars będzie proponował przejście do nowo tworzonej sieci Q-Service Castrol. Obecnie do sieci Q-Service należy 550 warsztatów, do Q-Service Premium – 40, a do Perfect Service – 360. W sumie jest to 950 warsztatów. Inter Cars oczekuje, że w ciągu pięciu lat warsztaty przejdą do nowej sieci. Warsztaty, które nie będą chciały przystąpić do sieci Q-Service Castrol, będą mogły należeć do sieci Q-Service.
„Jesteśmy dumni z wieloletniego partnerstwa z Inter Cars. To firma charakteryzująca się wysoką etyką, ambicją i innowacją. To drugi co do wielkości dystrybutor w Europie i międzynarodowa organizacja obecna na 16 rynkach Starego Kontynentu. Naszym celem jest partnerstwo i zaangażowanie, abyśmy wspólnie rośli, również poza Polską” – powiedziała na konferencji prasowej Heike van de Kerkhof, wiceprezes Castrol w Europie. Maciej Oleksowicz, prezes zarządu Inter Cars SA podkreślił: „Współpraca z marką Castrol nie ma wyłącznie charakteru zawodowego. To coś więcej, coś, do czego ja sam podchodzę z ogromnym sentymentem.”

Warsztaty należące do nowej sieci otrzymają:
• pełne oznakowanie zewnętrzne i wewnętrzne oraz materiały reklamowe i ekspozycyjne. Sposób oznakowania zewnętrznego warsztatu jest ściśle określony i ma być ujednolicony dla całej sieci,
• preferencyjne warunki handlowe,
• szkolenia, również w zakresie stosowania środków smarnych Castrola,
• wsparcie techniczne,
• odzież roboczą,
• wsparcie reklamowe, w tym akcje promocyjne do klientów,
• wsparcie prawne,
• audyty jakościowe,
• wsparcie w zakresie utylizacji odpadów,
• wsparcie inwestycyjne.
Klient korzystający z warsztatów sieci będzie mógł liczyć na ujednolicony standard usług i gwarancję sieciową.
Do końca tego roku do nowej sieci ma przystąpić ok. 200 warsztatów. Głównym założeniem sieci Q-Service Castrol jest zapewnienie wysokiej jakości i kompleksowości usług dla klienta. Według badań rynkowych klienci oczekują kompleksowej obsługi i wybierając warsztat kierują się jego lokalizacją oraz zaufaniem. Zakłada się, że logo Castrola będzie przyciągać klientów, gdyż jest to marka doskonale rozpoznawalna, a jej udział w rynku olejowym wynosi 30%.

W ostatnich latach liczba warsztatów zrzeszonych w różnych sieciach systematycznie wzrasta. W 2018 r. do sieci należało 27% warsztatów. Wygląda więc na to, że powstaje jedna z największych sieci warsztatowych w naszym kraju.


otwarcieQ
Heike van de Kerkhof, wiceprezes Castrola w Europie i Maciej Oleksowicz, prezes zarządu Inter Cars SA.

 

Ryszard Polit

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem