sobota 19 październik 2019

Aktualne wydanie

Klimatyzacją w ogórka
AMS6 2019Za pomocą oprogramowania TEXA IDC5 CAR v 70 można już przeprowadzać diagnostykę nowych pojazdów z Grupy Fiata (FCA) wyposażonych w jednostkę sterującą SGW. Problem dotyczył wybranych modeli aut wyprodukowanych po 2017 r.

Czytaj więcej>>>

Diagnostyka nowych Fiatów

FIATW 2017 r. Grupa Fiat Chrysler Automobiles wprowadziła środki bezpieczeństwa, które uniemożliwiły niezależnym warsztatom diagnozowanie najnowszych modeli pojazdów tego producenta wyposażonych w moduł SGW, a więc wyprodukowanych po 2017 r.

Jak informuje TEXA Poland, diagnozowanie tych pojazdów jest możliwe dla użytkowników najnowszej wersji oprogramowania TEXA IDC5 CAR v70. Warsztaty, po zalogowaniu się na stronie internetowej FCA, mogą wykupić dostęp do przeprowadzania diagnostyki pojazdów FCA bezpośrednio z narzędzia TEXA. Oprogramowanie wysyła alert za każdym razem, gdy określony pojazd wyposażony jest w jednostkę sterującą SGW, przekierowując mechanika do określonej przestrzeni uwierzytelniającej diagnozę FCA. Ponieważ jest to pierwsza wersja oprogramowania udostępniona przez FCA, TEXA Poland prosi o zgłaszanie problemów.
Redakcja „Auto Moto Serwisu” wraz z firmą Bosch jeszcze w zeszłym roku z powodzeniem przeprowadziła procedurę PassThru w celu przeprogramowania sterowników pojazdu marki Fiat z wykorzystaniem testera KTS 590. Tak więc przedstawiony problem dotyczy wyłącznie diagnostyki.

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem