fb logo

Aktualne wydanie

Okladka AMS 05 2020

Czat z Inter Carsem

inter carsInter Cars rozpoczął proces wdrażania nowego narzędzia do komunikacji – czatu, który umożliwi szybszy i znacznie sprawniejszy kontakt pomiędzy klientem a pracownikiem dystrybutora.

W Katalogu Online, w kafelku „Kontakty” przy każdej osobie poza numerem telefonu i adresem e-mail, klienci znajdą obecnie dymek czatu, który pozwoli skontaktować się z osobą odpowiedzialną za określone obszary (dostawę, finanse, reklamację, zwrot, itp.) W ten sposób zostanie skrócony do maksimum czas odpowiedzi na pytania klientów.
Poza czatem, klienci korzystający z tego narzędzia będą mogli również:
• wziąć udział w spotkaniach i szkoleniach online,
• dwukierunkowo wymieniać się ze swoim przedstawicielem handlowym załącznikami, np. dotyczącymi reklamacji, promocji czy dokumentów finansowych,
• otrzymywać „na żywo” instrukcję obsługi określonej funkcji Katalogu Online.

Czat zbudowany został w oparciu o komunikator Microsoft Teams.

homeWyszukiwarka

mailNewsletter

PassThru

Redakcja „Auto Moto Serwisu” w 2017 roku rozpoczęła cykl publikacji dotyczących PassThru – procedury dostępu online do portali internetowych wybranych producentów pojazdów. Przedstawiamy proces pierwszej rejestracji, diagnostyki pojazdu i programowania sterowników dla poszczególnych marek samochodów.

Czytaj więcej

Prenumerata 2020

prenumerata2020 baner

 

mobile phoneAplikacja Android

Zapraszamy do korzystania z naszego serwisu informacyjnego dostępnego na smartfonach z systemem android. Znajdują się tu wiadomości z działów: nowości, z życia branży oraz szkolenia. Aplikację Auto Moto Serwis można ściągnąć bezpłatnie ze sklepu Google Play.

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem