poniedziałek 19 sierpień 2019

Aktualne wydanie

Nowe GVO
Okladka AMS 05 2019W 2023 r. wygaśnie rozporządzenie Komisji Europejskiej MVBER/GVO 461/2010 w sprawie wyłączeń grupowych w motoryzacji. Rozporządzenie zapewnia wyrównanie szans w dostępie do rynku warsztatom niezależnym i serwisom autoryzowanym.

Czytaj więcej>>>

WYWIAD

 Teraz warsztat woli zamontować część wysokiej jakości, której nie musi się wstydzić i my takie dostarczamy – Witold Kmieciak, dyrektor przedstawicielstwa ZF Services w Polsce.

Jaka jest oferta ZF Services w Polsce?
Naszą działalność w Polsce rozpoczęliśmy na przełomie 1993 i 1994 roku. Sprzedajemy sprzęgła i amortyzatory marki Sachs, części do układów kierowniczych i zawieszeń oraz elementy metalowo-gumowe pod marką Lempförder, amortyzatory marki Boge i układy kierownicze oraz części do maszyn rolniczych i przemysłu pod marką ZF Parts.
Dotychczas sprzedaliśmy 2,5 mln sprzęgieł Sachs, ponad 7 mln amortyzatorów Sachs i Boge i ponad 15 mln elementów zawieszenia Lempförder. To jest skala naszego działania w Polsce.

Z jakimi dystrybutorami współpracujecie?
Naszymi największymi partnerami są: Inter Cars, Fota, Inter Team, Hart i inni. Mamy dwóch również partnerów oferujących części do samochodów ciężarowych – np. Autos i Suder&Suder. Staramy się współpracować z dużymi dystrybutorami. To ma też swoje konsekwencje, bo czasami dużego partnera niełatwo przekonać do naszej polityki i czasami to my, musimy się dostosować. Średnio co tydzień dostarczamy do Polski 500 sztuk części. Realizacja zamówień ekspresowych trwa 48 godzin.

Więcej na ten temat przeczytają Państwo w "Auto Moto Serwisie" nr 4/2009

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem