poniedziałek 18 marzec 2019

Aktualne wydanie

Drodzy czytelnicy,
1 2 2019weszliśmy w nowy rok bogatsi o 531880 nowych samochodów sprzedanych w 2018 r., to o 9,4% więcej nowych aut niż w roku 2017. Średnia wieku sprowadzanych aut to 12 lat, a 43% tych pojazdów ma silnik Diesla. Będzie co naprawiać, warsztatom ani pracy, ani klientów nie zabraknie.

Czytaj więcej>>>

Pierwsza całoroczna opona od Bridgestone

Weather Control A005 to pierwsza opona całoroczna w ofercie firmy Bridgestone.

nowaBRIDGESTONE

Przed rozpoczęciem prac nad nową oponą firma Bridgestone postanowiła zapytać aż 15 tysięcy kierowców, jakie są ich oczekiwania wobec ogumienia całorocznego oraz z jakimi wyzwaniami muszą mierzyć się podczas codziennej jazdy. Okazało się, że europejskim klientom najbardziej zależy na zachowaniu bezpieczeństwa podczas opadów.
Z testów przeprowadzone przez TÜV SÜD, wynika, że Weather Control A005 jest lepsza od swoich konkurentów w hamowaniu na mokrej i ośnieżonej nawierzchni. Została również wyróżniona jako najlepsza w swojej klasie za przyczepność w deszczowych warunkach.
Design opony opracował zespół inżynierów i chemików z Centrum Technologicznego Bridgestone w Rzymie. Bieżnik, który układa się w kształt litery "V" jest dopasowany do konstrukcji aut osobowych z różnych segmentów oraz rozkładu ich mas, co ma zapewniać oponie świetną przyczepność oraz pozwala obniżyć spalanie i ograniczyć jej zużycie. W oponie Weather Control A005 zastosowano technologię Nano Pro-TechTM.

Opony są dostępne od maja tego roku w 68 rozmiarach – dla felg od 15 do 20 cali. Oznacza to, że można je zastosować do 94% aut osobowych i SUV-ów dostępnych obecnie na rynku. Więcej rozmiarów zostanie udostępnionych w 2019 r.
W listopadzie 2018 r. Bridgestone wprowadzi także cztery rozmiary dla niewielkich vanów, które będą wyposażone w unikalną technologię Drive Guard, pozwalającą kierowcy na kontynuowanie jazdy nawet po przebiciu opony.

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem