wtorek 18 czerwiec 2019

Aktualne wydanie

Emisja i Elektryfikacja
Okladka AMS 04 2019W 2021 r. producentów aut będzie obowiązywał średni limit emisji CO2 wynoszący 95 g/km liczony dla wszystkich modeli. Jak na razie spełniają go tylko Smart i Tesla. Z dużych koncernów najlepiej wypada Toyota z emisją 99,9 g/km.

Czytaj więcej>>>

Eagle F1 Asymmetric 3 SUV

Audi zaprezentowało model e-tron, pierwszego w pełni elektrycznego SUV-a, który został już wprowadzony do sprzedaży. Dostawcą opon dla tego modelu jest Goodyear, a montowane ogumienie to Eagle F1 Asymmetric 3 SUV w rozmiarze 265/45R21 SUV.
google asimetric

Pojazdy elektryczne wytwarzają większy moment obrotowy niż samochody z silnikiem spalinowym, dlatego zużycie opon może być nawet o 25% szybsze. Dzięki zaawansowanej konstrukcji opony Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 SUV mają sprostać temu wyzwaniu.
Eagle F1 Asymmetric 3 SUV optymalizuje hamowanie i prowadzenie w każdych warunkach, a technologia aktywnego hamowania skraca drogę hamowania o 1,2 metra na suchej i mokrej nawierzchni (Testy przeprowadzone przez TÜV SÜD Product Service GmbH w październiku 2017 r. na zlecenie Goodyear Dunlop). Konstrukcja udoskonalona pod kątem pojazdów typu SUV poprawia prowadzenie przy wyższych prędkościach, zwiększając sztywność w zakrętach i zmniejszając zużycie bieżnika. Właściwości te współpracują z UHP Cool Cushion Layer, technologią która poprawia kierowalność, jednocześnie zmniejszając opór toczenia. Ponadto w oponach montowanych w Audi e-tron zastosowano rozwiązanie Goodyear SoundComfort Technology, które zmniejsza poziom hałasu wewnątrz pojazdu o połowę (nawet do 4dB).

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem