wtorek 18 czerwiec 2019

Aktualne wydanie

Emisja i Elektryfikacja
Okladka AMS 04 2019W 2021 r. producentów aut będzie obowiązywał średni limit emisji CO2 wynoszący 95 g/km liczony dla wszystkich modeli. Jak na razie spełniają go tylko Smart i Tesla. Z dużych koncernów najlepiej wypada Toyota z emisją 99,9 g/km.

Czytaj więcej>>>

Cabin3Tech+ od Sogefi

sogefi filtrWraz ze wzrostem liczby samochodów stale rośnie stężenie zanieczyszczeń i innych alergenów w powietrzu. Na targach Automechanika Sogefi zaprezentowało nowy filtr kabinowy – Cabin3Tech+, który będzie dostępny na rynku wtórnym pod markami Purflux, FRAM i Tecnocar.

Filtr Cabin3Tech+ posiada trzy warstwy:
1 – filtracja wstępna pyłków i cząstek pyłu (10–100 mikronów) w medium syntetycznym,
2 – warstwa węgla aktywnego (z łupin orzechów kokosowych) pochłaniająca nieprzyjemne zapachy oraz szkodliwe gazy (toluen, n-butan, NO2, SO2),
3 – warstwa elektrostatyczna w technologii melt-blown, która zatrzymuje drobne cząsteczki, takie jak otaczający pył, pyłki kwiatowe i cząstki okładzin hamulcowych poprzez oddziaływanie elektrostatyczne. Cząsteczki o wielkości 2,5 mikrona (20 razy mniejsze od ludzkiego włosa) są zatrzymywane w 98,8 procentach.
Producent zaleca wymianę filtra kabinowego raz na rok lub maksymalnie po przejechaniu każdych 15 tys. km, nie tylko w celu utrzymania wysokiego poziomu jakości powietrza wewnątrz pojazdu, lecz także w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania systemu wentylacyjnego – zatkany filtr może utrudniać działanie dmuchawy, powodując zaparowanie i zmniejszenie widoczności przez przednią szybę.
Asortyment Cabin3Tech+ obejmuje 56 referencji.
Więcej informacji o filtrach Cabin3Tech+ oraz instrukcje instalacji na stronach: www.purflux.com, www.fram-europe.com, www.filtri-tecnocar.com.

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem