Opona miejska na wszystkie osie

 Opony przeznaczone do pojazdów miejskich są dedykowane dla użytkowników poruszających się na stosunkowo krótkich trasach ze średnimi prędkościami poniżej 40 km/h. Duża liczba skrzyżowań zmusza zaś użytkowników do częstego wykonywania manewrów przyspieszania, hamowania i skręcania.      Nowa opona Michelin 275/70R22.5 X InCity została zaprojektowana specjalnie na te trudne warunki. Dzięki nowoczesnym technologiom charakteryzuje się m.in. bardzo wysoką trwałością wśród opon z segmentu ogumienia miejskiego. Zastosowanie lamel typu „podwójna fala” zapewniło większą sztywność klocków bieżnika. Dzięki temu opona zużywa się równomiernie, co podnosi jej żywotność. Dodatkowo w Michelin X InCity została usztywniona i wzmocniona strefa barku. Takie rozwiązanie gwarantuje lepszą ochronę opony przed uszkodzeniami wynikającymi np. z częstego najeżdżania na krawężniki. Dzięki tym rozwiązaniom Michelin X InCity uzyskał do 15% więcej przebiegu oraz zapewnia bardzo dobrą przyczepność przez cały okres użytkowania.
      Pełne wykorzystanie potencjału opony Michelin X InCity jest możliwe dzięki jej pogłębianiu oraz bieżnikowaniu w innowacyjnej technologii Michelin Remix. Zapewnia ona oponie poddanej temu procesowi wykonanie przebiegu porównywalnego z nowym produktem, przy jednoczesnym zachowaniu wszystkich parametrów.
     Dzięki zastosowaniu nowej rzeźby bieżnika klocki w oponie są stabilniejsze. W rezultacie polepszono właściwości trakcyjne oraz komfort kierowania pojazdem o 18%. Nowoczesna mieszanka gumy, zastosowana w oponie Michelin X InCity, jest nie tylko odporna na zużycie, ale również zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa.
     Konstrukcja bieżnika, wykorzystująca technologię Michelin Durable Technologies, umożliwia szybkie i skuteczne odprowadzanie wody i błota pośniegowego. Dlatego opona ta jest przeznaczona do użytkowania podczas zmiennych warunków pogodowych przez cztery pory roku, zapewniając pojazdowi bardzo dobrą przyczepność na miejskich drogach.
      Zastosowanie klocka o zmiennej długości z lamelami „bagnetowymi” oraz różny kąt ich odchylenia redukują hałas związany z toczeniem się opony, co efektywnie wpływa na zwiększenie komfortu podróżnych.