Generacja IPhone’a to generacja SUVa

 

7-fordPokolenie Y – obecni 17-34 latkowie, którzy stanowią 24% mieszkańców Europy są potencjalnymi odbiorcami SUVów w Europie. Tak wynika z ankiety przeprowadzonej na zlecenie firmy Ford.

Badanie przeprowadzone na grupie 5 tys. dorosłych respondentów z Francji, Włoch, Niemiec i Wielkiej Brytanii wykazało, że 52% pokolenia Y uważa, że SUVy są lepsze niż samochody innych typów w eksploatacji miejskiej i zapewniają wyższe bezpieczeństwo i są połączeniem solidnej konstrukcji oraz odzwierciedlają ich styl, sukces i siłę. A ponad 4/5 uważa, że współczesne SUVy są bardziej oszczędne i ekologiczne niż kilka lat wcześnie. Z analizy przeprowadzonej przez instytut IHS wynika, że sprzedaż SUVów w Europie, wynosząca dziś 20%, ma do 2020 r. wzrosnąć do 27%, gdyż co 4 ankietowany wybiera właśnie SUVa jako swój samochód.