Hiroshi Kono, prezes zarządu Toyota Motor Poland (na zdjęciu z lewej) miał sporo powodów, aby z satysfakcją przysłuchiwać się wystąpieniu Witolda Nowickiego, dyrektora handlowego firmy, który w piątek, 14 grudnia 2007 podczas spotkania z dziennikarzami podsumował osiągnięcia minionego roku.
A były to osiągnięcia najlepsze z możliwych do przewidzenia. Liczba 29 426 sprzedanych aut w okresie od 1 stycznia do 31 października 2007 zapewniła japońskiej marce pozycję lidera polskiego rynku, ze znaczną przewagą nad Škodą (26 364 egz.), Fiatem (23 307 egz.), Oplem (21 448), Fordem (17 835) oraz Peugeotem (16 384).
Na ten sukces, połączony z 23% wzrostem sprzedaży i ponad 11% udziałem w rynku, złożyła się przede wszystkim rekordowa sprzedaż Yarisa (10 115 egz.), cieszącego się największym zainteresowaniem polskich klientów w swoim segmencie oraz wysoka pozycja duetu Auris / Corolla, zajmującego drugie miejsce w segmencie C, za Oplem Astrą Classic i Oplem Astrą III.
(H)
Na ten sukces, połączony z 23% wzrostem sprzedaży i ponad 11% udziałem w rynku, złożyła się przede wszystkim rekordowa sprzedaż Yarisa (10 115 egz.), cieszącego się największym zainteresowaniem polskich klientów w swoim segmencie oraz wysoka pozycja duetu Auris / Corolla, zajmującego drugie miejsce w segmencie C, za Oplem Astrą Classic i Oplem Astrą III.
(H)