1 kwietnia ruszyła najnowsza kampania reklamowa olejów silnikowych Platinum pod hasłem „Wymień olej! Na Platinum”.
Twarzą wiosennej odsłony Platinum jest Maciej Wisławski – ikona polskiej motoryzacji i najbardziej utytułowany pilot rajdowy.
Twarzą wiosennej odsłony Platinum jest Maciej Wisławski – ikona polskiej motoryzacji i najbardziej utytułowany pilot rajdowy.
Działania reklamowe obejmą: outdoor, prasę branżową, radio i Internet. Kreacje pojawią się na billboardach w całej Polsce, magazynach motoryzacyjnych oraz prasie skierowanej do właścicieli warsztatów (Auto Świat, Motor, Auto Motor i Sport, Auto Expert, Auto Moto Serwis i Nowoczesny Warsztat). Spoty reklamowe, w których usłyszymy głos Macieja Wisławskiego, będą emitowane w ogólnopolskich i lokalnych stacjach radiowych (RMF FM, Radio ZET, Polskie Radio 3, WaWa, Tok FM, Złote Przeboje, Anty Radio, Planeta, Flash, Roxy FM). Uzupełnieniem działań promocyjnych jest reklama banerowa w serwisach internetowych (Onet.pl oraz serwisy motoryzacyjne).
Kampania to efekt współpracy Orlen Oil z DEMO Effective Launching. DEMO opracowało strategię komunikacyjną marki Platinum – wiosenna kampania jest kolejnym etapem jej wdrażania. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy STARCOM.
Celem strategicznym kampanii promocyjnej są zakrojone na szeroką skalę działania edukacyjne w zakresie doboru i wymiany oleju. Dopełnieniem akcji jest promocja konsumencka „Odbierz prezent na dolewkę” - kupując wybrane oleje silnikowe z oferty Platinum, klient otrzyma dodatkowy prezent. Kupując olej PLATINUM Synthetic 5W/40 lub PLATINUM Semisynthetic 10W/40 w opakowaniu 4 l, otrzyma olej na dolewkę tego samego typu w opakowaniu 0,5 l., natomiast dokonując zakupu oleju PLATINUM Mineral 15W/40 w opakowaniu 4 l dostanie gratis w postaci kosmetyku samochodowego PENETROL PLATINUM IMPACT.
Więcej informacji o promocji na stronie www.orlenoil.pl
Kampania to efekt współpracy Orlen Oil z DEMO Effective Launching. DEMO opracowało strategię komunikacyjną marki Platinum – wiosenna kampania jest kolejnym etapem jej wdrażania. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy STARCOM.
Celem strategicznym kampanii promocyjnej są zakrojone na szeroką skalę działania edukacyjne w zakresie doboru i wymiany oleju. Dopełnieniem akcji jest promocja konsumencka „Odbierz prezent na dolewkę” - kupując wybrane oleje silnikowe z oferty Platinum, klient otrzyma dodatkowy prezent. Kupując olej PLATINUM Synthetic 5W/40 lub PLATINUM Semisynthetic 10W/40 w opakowaniu 4 l, otrzyma olej na dolewkę tego samego typu w opakowaniu 0,5 l., natomiast dokonując zakupu oleju PLATINUM Mineral 15W/40 w opakowaniu 4 l dostanie gratis w postaci kosmetyku samochodowego PENETROL PLATINUM IMPACT.
Więcej informacji o promocji na stronie www.orlenoil.pl