Bridgestone wprowadził na polski rynek opony, które po przebiciu umożliwiają dalszą jazdę przez 80 km z prędkością do 80 km/h. Opony te można zamontować w pojeździe posiadającym układ kontroli ciśnienia powietrza w ogumieniu. Gdy układ ten wykryje spadek ciśnienia, należy ograniczyć prędkość do 80 km/h i dojechać do warsztatu.
Opony mają wzmocnione ściany boczne, które nawet po całkowitym spadku ciśnienia zapewniają nośność pojazdu bez uszkodzenia obręczy i przy zachowaniu pełnej kontroli kierunku jazdy. Wysoką odporność na nagrzewanie zapewnia poliestrowe opasanie wydłużające trwałość opony. Wzrost ciepła na ścianach bocznych opony ogranicza nowoczesna mieszanka Nano Pro-Tech, która zmniejsza tarcie pomiędzy cząsteczkami. Z kolei specjalne żebra chłodzące (cooling fin) pomagają szybciej oddać ciepło z rozgrzanej opony, chroniąc ją przed przegrzaniem. – Nowe opony wyróżniają się ponadto wzorowymi własnościami na mokrej nawierzchni (krótka droga hamowania i odporność na aquaplaning) i niskimi oporami toczenia. Takie parametry potwierdzają etykiety Unii Europejskiej – najwyższa ocena A dla przyczepności na mokrej nawierzchni i C dla efektywności paliwowej. Również komfort jazdy jest utrzymany na tym samym poziomie, jak w przypadku konwencjonalnych opon – tłumaczy Patryk Jasik, szef działu technicznego Bridgestone.
Opony są dostępne w 19 letnich i 11 zimowych rozmiarach (od 185/65 R15 do 245/40 R18).