fb logo

Aktualne wydanie

AMS 01 2024

Liqui Moly promuje trzy produkty

beczkazestawW lipcu Liqui postanowiło przygotować promocję na trzy produkty: Doppelkupplungsgetriebe-Öl 8100, Liqui Moly Top Tec 1800 (nr 3687) i Diesel Filter Additive (nr 20458).

Doppelkupplungsgetriebe-Öl nr 3640

3640To specjalistyczny olej do przekładni dwusprzęgłowych typu DSG. Produkt oparty na technologii syntetycznej o wysokiej odporności na starzenie, z dobrą odpornością na powstawanie osadów. Właściwości temperaturowe tego produktu, czyli zdolność płynięcia w niskich temperaturach oraz odprowadzanie ciepła są zdecydowanie lepsze niż w przypadku konwencjonalnych olei przekładniowych.
Zastosowanie:
Przeznaczony do przekładni DSG. Olej ten jest również odpowiedni do stosowania w przekładniach dwusprzęgłowych, które mają wspólne zasilanie olejem dla sprzęgła, synchronizacji, zestawu przekładni i hydraulicznego sterowania.
Liqui Moly rekomenduje ten produkt do pojazdów, które wymagają środka smarnego o specyfikacji:
• BMW 83 22 0 440 214
• BMW 83 22 2 147 477
• BMW 83 22 2 148 578
• BMW 83 22 2 148 579
• BMW DCTF-1
• BMW MTF LT-5
• Chrysler
• Ford WSS-M2C 936-A
• MB 236,21
• Mitsubishi MZ320065 Dia-Queen SSTF-I
• Nissan WSS-M2C 936-A
• Peugeot Citroën (PSA) 9734.S2
• Porsche 999.917.080,00
• Volvo 1161838
• Volvo 1161839
• VW G 052 182
• VW G 052 529



Liqui Moly Top Tec 1800 (nr 3687)

3687Top Tec 1800 to nowoczesny olej o niskiej lepkości do automatycznych skrzyń biegów typu 6HP. Produkt jest oparty o technologię syntetyczną i nowoczesne dodatki wysokiej jakości.
Zastosowanie:
Olej TOP TEC ATF 1800 został opracowany przede wszystkim do zastosowania w przekładniach ZF typu: 6HP19/26/32, zamontowanych przede wszystkim w pojazdach BMW, Jaguar, Land Rover i niektórych modeli Porsche. Dodatkowo TOP TEC ATF 1800 spełnia inne wymagania co czyni ten produkt bardziej uniwersalnym.
Specyfikacja:
• Dexron VI
• Ford Mercon LV
Liqui Moly rekomenduje ten produkt do przekładni, które wymagają oleju o specyfikacji:
• Aisin Warner AW-1
• BMW 83 22 2 305 396
• BMW 83 22 2 305 397
• BMW 83 22 2 152 426
• BMW 83 22 0 142 516
• BMW 83 22 2 289 720
• BMW M-1375.4
• Fiat 9.55550-AV5
• JWS 3324 (Aisin Warner)
• Land Rover TYK 500050
• Honda ATF DW-1
• Hyundai SP IV
• Mazda ATF FZ
• Nissan AT-Matic S Fluid
• Toyota WS
• VW G 055 005
• VW G 055 540
• VW G 060 162

 

Diesel Filter Additive (nr 20458)

Płyn został stworzony z myślą o czyszczeniu układów wtryskowych w silnikach wysokoprężnych podczas okresowej wymiany filtra paliwa. Mocna koncentracja dodatków czyszczących i smarujących podana bezpośrednio do układu wtryskowego oczyszcza i smaruje pompę wtryskową, pompę wysokiego ciśnienia i same wtryskiwacze. Dzięki wlaniu preparatu do filtra można zredukować ryzyko zapowietrzenia układu wtryskowego i konsekwencji z tym związanych. Skutkiem czyszczenia jest ograniczenie zadymienia spalin, cichsza i bardziej równomierna praca silnika i spadek zużycia paliwa. Na początku procesu skoncentrowany dodatek oczyszcza i smaruje cały układ, a pozostałość preparatu, która dostanie się przewodem powrotnym do zbiornika, usuwa resztki zanieczyszczeń. Pełne działanie preparatu odczuwalne jest po około 200 kilometrach.

Truck Serwis

TRUCK 2023 2

homeWyszukiwarka

mailNewsletter

PassThru

Redakcja „Auto Moto Serwisu” w 2017 roku rozpoczęła cykl publikacji dotyczących PassThru – procedury dostępu online do portali internetowych wybranych producentów pojazdów. Przedstawiamy proces pierwszej rejestracji, diagnostyki pojazdu i programowania sterowników dla poszczególnych marek samochodów.

Czytaj więcej

Prenumerata 2024

3

 

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem