Nowe strony UFI FIlters

Firma UFI Filters przedstawia po raz pierwszy online całą Grupę na stronie korporacyjnej www.ufifilters.com oraz wzmacnia obecność na rynku dzięki nowej stylistyce witryn i katalogów produktów aftermarketowych swoich marek UFI i SOFIMA w serwisach: www.ufi-aftermarket.com i www.sofima-aftermarket.com.

UFI web

Strona firmowa UFI dostarcza szczegółowych informacji na temat międzynarodowej działalności Grupy UFI, a dwie pozostałe oferują kompleksowy dostęp do produktów w całym asortymencie marek.

Oprócz wyróżnienia takich danych statystycznych dotyczących UFI jak: 14 zakładów produkcyjnych, ponad 4000 pracowników w 16 krajach i 120 wyspecjalizowanych techników we własnych Centrach Innowacji i Rozwoju, nowa strona korporacyjna pokazuje wiele obszarów działalności Grupy: Original Equipment dla samochodów osobowych, pojazdów użytkowych i ciężarowych; Thermal Management; Aftermarket dwóch marek UFI Filters i SOFIMA Filter; dział Hydraulic poświęcony filtrom hydraulicznym do zastosowań mobilnych i stacjonarnych; dział High Tech związany z rozwojem technologii high-performance.
Na nowych stronach poświęconych UFI i SOFIMA Aftermarket klienci mają wgląd w katalogi produktów z ponad 2800 numerami dla każdej marki, do których co roku wprowadzanych jest ok. 150 nowych części. Z poziomu strony głównej dostępne są cztery główne działy (Samochody/Pojazdy użytkowe, Samochody ciężarowe, Pojazdy rolnicze i Motocykle) podzielone według marek i modeli. Istnieje również możliwość swobodnego wyszukiwania zastosowania i numerów produktów. Sekcja „Latest Products” pozwala użytkownikom być na bieżąco z aktualnym asortymentem, a niebawem wprowadzona zostanie także funkcja „Dealer Locator” umożliwiająca wyszukiwanie danych kontaktowych do dystrybutorów produktów UFI i SOFIMA.