Na konferencji prasowej w Warszawie (6.09.2018) TOTAL zaprezentował jesienną kampanię reklamową dla swoich flagowych produktów – olejów silnikowych Total Quartz z formułą Age Resistance Technology.
Na konferencji zaprezentowano spot telewizyjny, który ukaże się w stacjach TVN, TVP, TVN Turbo, Polsat oraz na platformie VOD. Działania promocyjne obejmować będą także media społecznościowe, takie jak Instagram, YouTube oraz Facebook. Kampania trwająca od 10 września do 31 października 2018 roku będzie promować oleje Total Quartz z formułą Age Resistance Technology (ART).
Na konferencji prasowej zaprezentowano także najświeższe dane dotyczące rynku olejowego w Polsce, opracowane przez wiodącą firmę badawczą branży motoryzacyjnej – MotoData.
Dodatkowym punktem spotkania była prezentacja programu wsparcia TOTAL dla niezależnych warsztatów oraz platformy edukacyjnej dla kierowców i pasjonatów motoryzacji „Team Total”. W skład zespołu Team Total wchodzą: gospodarz programu TVN Turbo „Samochód marzeń – kup i zrób” – Adam Klimek, dziennikarz motoryzacyjny i współautor programów TVN Turbo – Patryk Mikiciuk oraz kierowca rajdowy – Klaudia Podkalicka.