W ramach projektu, który polega na wykorzystywaniu nowoczesnej techniki w historycznych pojazdach, Bosch wspiera właścicieli klasycznych samochodów Porsche, oferując rozrusznik o dużej mocy. Głowica rozrusznika i sprzęgło jednokierunkowe z zębnikiem zostały przeprojektowane na potrzeby modeli 911, 928 i 959.
Inżynierom Bosch udało się zaadaptować silnik rozrusznika i włącznik elektromagnetyczny z aktualnie produkowanego rozrusznika. W ten sposób zapewniona jest również dostępność części zamiennych przy kolejnych naprawach. W przeciwieństwie do oryginalnego rozrusznika o mocy 1,5 kW, zmodernizowany rozrusznik ma moc 2,0 kW. Ta zwiększona zdolność rozruchowa oznacza jeszcze bardziej niezawodne uruchamianie silników w historycznych modelach Porsche. Rozruszniki wyróżniają się mniejszym ciężarem i bardziej kompaktową budową. Stanowią one ulepszoną wersję oryginalnej części, która została już wycofana z produkcji seryjnej. Oczywiście nowe rozruszniki z programu reengineering Bosch Classic, które można już teraz zamówić poprzez sieć Bosch Service, hurtownie lub w centrach Porsche, są zgodne z wysokimi standardami oryginalnego wyposażenia Bosch.