Promocja na testery FSA 720/740
- Szczegóły
-
Utworzono: poniedziałek, 05 lipiec 2010 20:39
Do 30 września 2010 r. trwa promocja firmy Bosch na zakup diagnoskopów FSA 720/740. Nowa generacja tych urządzeń ma funkcję badania elektrycznych i elektronicznych podzespołów. Nowością jest generator sygnałów umożliwiający sprawdzanie czujników wraz z ich przewodami bez konieczności wymontowywania ich z pojazdu. Istnieje także opcja zapamiętywania tzw. przebiegów porównawczych i wywoływania ich z pamięci na tle krzywych zmierzonych.
Jeżeli warsztat dysponuje już np. KTS 540/570 i komputerem, to dokupując FSA 720 (to moduł do komputera PC) może stworzyć kompleksowy system diagnostyczny.
Diagnoskop FSA 740 to urządzenie na wózku, które oferuje warsztatom uniwersalny system do kompleksowej diagnostyki pojazdów. W zakresie dostawy znajdują się także m.in.: moduł pomiarowy z sondami, komputer, monitor, drukarka, zdalne sterowanie. Dodatkowo przy zakupie diagnoskopu każdy warsztat otrzymuje bezpłatnie „Poradnik diagnostyki Samochodowej” oraz zestaw plakatów opisujących pomiary przy pomocy diagnoskopu FSA.
Zestawy do diagnostyki CR
- Szczegóły
-
Utworzono: poniedziałek, 05 lipiec 2010 20:34
Firma Magneti Marelli wprowadziła na rynek dwa urządzenia do manualnej diagnostyki układów common rail w silnikach diesla: diesel tester i diesel tester professional. Każdy z zestawów testerów zawiera m.in. menzurki do badania przelewów, badania wydatku wtryskiwaczy, manometry wysokociśnieniowe, urządzenie do wysterowania ciśnienia wraz z dużą liczbą przejściówek i adapterów umożliwiających podłączenie i testowanie wtryskiwaczy Bosch, Delphi, czy Siemens.
Analizator paliwa
- Szczegóły
-
Utworzono: poniedziałek, 05 lipiec 2010 20:26
Delphi wprowadziła na rynek przenośny analizator paliwa YDT553, który określa poziom biodiesla oraz zanieczyszczeń w badanej próbce. Za pomocą tych danych, warsztat może natychmiast określić, czy uszkodzenie np. układu wtryskowego mogło być spowodowane zbyt wysokim poziomem biokomponentów w paliwie. Wynik podawany jest na wyświetlaczu po 60 sekundach. Ilość paliwa potrzebna do przeprowadzenia analizy wynosi 46 ml i można ją pobrać z pompy paliwa lub filtra paliwa. Według Delphi aż 80% problemów z silnikami diesla jest spowodowanych zanieczyszczonym paliwem bądź paliwem o niskiej jakości.
Nowy podręcznik dla techników samochodowych
- Szczegóły
-
Utworzono: poniedziałek, 05 lipiec 2010 20:20
Przed nowym rokiem szkolnym Wydawnictwa Komunikacji i Łączności wydały podręcznik, przeznaczony do kształcenia w zawodzie technik pojazdów samochodowych, pt. „Podwozia i nadwozia pojazdów samochodowych” autorstwa Marka Gabryelewicza.
Przedstawiono w nim klasyfikację pojazdów samochodowych, własności trakcyjne i podstawy eksploatacji oraz budowę układu przeniesienia napędu. Omówiono m.in. sprzęgła, skrzynie przekładniowe i rozdzielcze, wały napędowe, przeguby, mechanizmy różnicowe, półosie napędowe, piasty kół. W podręczniku podano zasady obsługi, diagnostyki i naprawy tych mechanizmów. Na końcu każdego rozdziału zamieszczono pytania kontrolne dla uczniów. Bogato ilustrowany kolorowymi rysunkami i zdjęciami podręcznik został dopuszczony przez MEN do użytku szkolnego na poziomach technikum i szkoły policealnej.
Nowy klucz NEO
- Szczegóły
-
Utworzono: poniedziałek, 14 czerwiec 2010 11:43
Na rynku pojawił się nowy klucz płasko-oczkowy odgięty marki NEO. Został wykonany z wysokogatunkowej stali chromowo-wanadowej. Materiał ten gwarantuje odpowiednią wytrzymałość klucza nawet podczas wysokiej intensywności pracy pod dużym obciążeniem. Specjalny kształt oczka umożliwia pracę ze śrubami metrycznymi, calowymi i typu torx. Dodatkowo, oczko zostało odgięte pod kątem 45°, co umożliwia pracę w miejscach trudno dostępnych. Produkt oferowany jest w rozmiarach: 10, 12, 13, 15, 17, 19, 22 i 24 mm. Wszystkie nowe klucze płasko-oczkowe NEO zostały wykonane zgodnie z normą DIN 3113.
Podnośnik Werthera 450-3D
- Szczegóły
-
Utworzono: poniedziałek, 14 czerwiec 2010 11:42
Werther International informuje, że dostępne są dwie wersje podnośnika o oznaczeniu 450 3D:
- wersja podstawowa o płaskich najazdach o długości 5350 mm i udźwigu 5000 kg przeznaczona do obsługi i naprawy samochodów osobowych i dostawczych,
- wersja diagnostyczna o identycznych danych technicznych z dodatkowymi elementami: zagłębieniami pod obrotnice i płytami rozprężnymi do pomiarów i regulacji geometrii kół w technologii 3D.
Wersja podstawowa może być łatwo doposażona tworząc podnośnik diagnostyczny.